آموزش روش های افزایش فالوور اینستاگرام آموزش روش های افزایش فالوور اینستاگرام .

آموزش روش های افزایش فالوور اینستاگرام

بررسی معایب و مزایای هزینه کردن برای پیج اینستاگرام

هزینه کردن برای اکانت خود در اینستاگرام جهت کسب و کار چه مزایا و معایبی دارد؟

 


شاید در 4 تا 5 سال پیش استفاده کردن از شبکه‌های اجتماعی خصوصا اینستاگرام برای اهداف مارکتینگ کار جدیدی بود. صاحبان کسب و کارها می‌توانستند انتخاب کنند که از این بسترها استفاده کنند یا نه. اما این روزها برای زنده نگه داشتن بیزنس و ماندن در عرصه‌ی رقابت لازم است که یک برنامه ریزی دقیق و مناسب برای فعالیت در اینستاگرام داشته باشید. حالا که بیش از یک میلیارد نفر در اینستاگرام در حال فعالیت هستند، بنابراین سرمایه گذاری نکردن روی این فضا می‌تواند به ضرر ما تمام شود. افراد از شیوه‌های مختلفی برای گسترش دادن و رشد دادن پیج اینستاگرامی خود استفاده می‌کنند. اما آیا استفاده از راه‌های پولی مانند خرید فالوور اینستاگرام و ... کار مناسبی است یا نه؟ در این نوشته به این نکات از زبان کارشناسان خبره‌ی سایت بای فالوور خواهیم پرداخت.

 

 


انواع روش‌های هزینه کردن برای پیج اینستاگرامی
طبق جمله‌ی معروف « به اندازه‌ی انسان‌های روی کره‌ی زمین راه برای رسیدن به خدا وجود دارد» راه‌های زیادی هم برای جذب فالوور بیشتر، افزایش میزان تعامل و موارد این چنینی وجود دارد. اگر می‌توانید از راه‌هایی مانند تبلیغات اقدام به جذب مخاطب کنید و در صورتی که این کار را به صورت اصولی انجام دهید، مزیت‌های زیادی در انتظار شما خواهد بود.
اما از آنجایی که تبلیغات همیشه نیاز به هزینه‌های زیادی دارد، به همین خاطر روش‌های دیگری هم برای انجام این کار به وجود آمده‌اند.


خرید فالوور اینستاگرام ، مزایا و معایب آن
یکی از اولین‌ راه‌های هزینه کردن برای پیج جهت گسترده کردن پیج این است که برای آن فالوور خریداری کنید. اگر بخواهید از طریق به اشتراک گذاشتن پست‌های مختلف اقدام به جذب فالوور کنید، نیاز است از صبوری زیادی برخوردار باشید چرا که انجام این کار ممکن است یک سال زمان بخواهد. در روش خرید فالوور واقعی اینستاگرام شما در مدت زمان بسیار کمی تعداد بسیار زیادی فالوور به دست می‌آورید. اما عیب اصلی آن این است که ممکن است این فالوورها خیلی هم هدفمند نباشند و از محصولات شما خریداری نکنند. به هر حال این روش یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای بالا بردن نرخ تعامل پیج، افزایش میزان لایک‌ها و کامنت‌ها جلب اعتماد است.


خرید لایک اینستاگرام ، مزایا و معایب آن
داشتن لایک به تعداد زیاد همیشه مورد توجه کاربران تمام شبکه‌های اجتماعی بوده است. اینستاگرام هم از این قاعده مستثنی نیست. کاربران با استفاده از لایک گرفتن به خود و بقیه ثابت می‌کنند که محتوایشان یونیک و خاص است و می‌تواند توجه افراد زیادی را به سوی خود جلب کند. خوشبختانه برای دریافت لایک بیشتر هم امکان خرید آن وجود دارد. از جمله مزایای خرید لایک این است که اولا وجهه‌ی پست شما ارتقاء پیدا می‌کند و به این طریق کاربران جدید به شما اعتماد بیشتری خواهند داشت.
خرید لایک اینستاگرام باعث افزایش نرخ تعامل پیج شما خواهد شد و احتمال این که وارد بخش اکسپلورر اینستاگرام شوید، افزایش پیدا می‌کند. اما باید توجه داشته باشید که لایکی که خریداری می‌کنید از پیج‌های واقعی و فعال باشد تا این تاثیرگذاری عملی شود. بهتر است برای اطمینان از این موضوع لایک را از وبسایت‌های معتبر خریداری کنید. اگر تعداد لایک‌های دریافتی شما با تعداد فالوورهای شما متناسب نباشد ممکن است افراد متوجه افزایش لایک اینستاگرام توسط خرید توسط شما بشوند. بنابراین بهتر است که حتما به تناسب بین این دو عدد توجه کافی داشته باشید.


خرید کامنت اینستاگرام، مزایا و معایب آن
یکی دیگر از راه‌های زیاد کردن نرخ تعامل پیج، افزایش کامنت اینستاگرام است. برای این که تعداد کامنت‌های خود را زیاد کنید می‌توانید از راه‌هایی مانند دعوت کاربران برای گذاشتن کامنت، انتشار محتوای بحث برانگیز و موارد این چنینی استفاده کنید. با این حال خرید کامنت اینستاگرام هم وجود دارد که می‌توانید با کمک آن در مدت زمان بسیار کم تعداد زیادی کامنت به دست آورید. تعداد زیاد نظرات زیر هر پست یکی از عوامل جلب توجه کاربران مختلفی که از طریق اکسپلورر وارد پیج شما می‌شوند، است. مخاطبان اصولا با دیدن تعداد زیاد کامنت‌ها ترغیب می‎شوند که وارد پیج شما شده و بخش بیوی شما را ببینند و در نهایت این امکان وجود دارد که شما را فالو کنند. تنها عیبی که در این روش از افزایش کامنت اینستاگرام وجود دارد این است که ممکن است از حساب‌هایی کامنت دریافت کنید که شباهت زیادی به دایره مخاطبان شما ندارند. اما این خود مشکل بزرگی نیست و داشتن تعداد زیاد کامنت می‌تواند این عیب را بپوشاند.


خرید ربات اینستاگرام
یکی از راه‌های هزینه‌بری که می‌توانید برای افزایش تعداد دنبال‌کننده‌های پیج، خودکارسازی برخی دستور‌العمل‌ها و موارد اینچنینی، استفاده از ربات اینستاگرام است. در بسیاری از موارد هنگامی که نام ربات را بر زبان می‌آوریم یک دستگاه پیچیده و عجیب و غریب در ذهن ما تداعی می‎شود. در صورتی که اینطور نیست. ربات‌های اینستاگرام یک برنامه معمولی هستند که تحت وب یا تحت دسکتاپ اجرا شده و تعدادی ورودی به عنوان فیلتر از ما می‌گیرند. برای مثال چه پست‌هایی را لایک کند، چه پیج‌هایی را فالو کند، چه تعداد در روز کامنت بگذارد، در کامنت‌ها از چه کلماتی استفاده کند، چه زمانی فلان پست را منتشر کند، به دایرکت کدام کاربران پیام بفرستد و ... . ربات‌ها می‌توانند فالوورهایی به شما بدهند که از هر لحاظ مناسب اند. این فالوورها هدفمند هستند و بر اساس علاقه شخصی خود وارد پیج شما شده اند. بنابراین افزایش فالوور اینستاگرام به این روش یکی از بهترین رویکردهای در حال حاضر است. با این حال سرعت جذب فالوور در این ربات‌ها پایین است و علت آن چیزی جز جذب طبیعی فالوورها نیست.


در آخر
این نوشته‌ی کوتاه درباره راه‌های هزینه کردن برای پیج آشنا شدیم. لازم به ذکر است که پیشنهاد می‌شود افزایش فالوور اینستاگرام ، افزایش لایک، کامنت و ... به روش ارگانیک و طبیعی انجام شود. اما در برخی موارد که خود قادر به انجام این کار نیستیم و یا این که زمان یا پول کافی برای انجام این کار در اختیار ما نیست بهتر است از روش‌هایی که در این پست به آن‌ها اشاره کردیم، استفاده شود تا هم بازدهی کافی را داشته باشد و هم به شیوه‌ی آسان پیاده سازی شود.

 


برچسب: خرید فالوور واقعی اینستاگرام ، خرید لایک اینستاگرام،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۲۷:۲۶ توسط:فرزاد موضوع: نظرات (0)