آموزش روش های افزایش فالوور اینستاگرام آموزش روش های افزایش فالوور اینستاگرام .

آموزش روش های افزایش فالوور اینستاگرام

مزیت های خرید پیج اینستاگرام

مزیت های خرید پیج اینستاگرام


امکان ندارد که صاحب یک پیج اینستاگرامی باشید و یا این که نقشه‎ی راه اندازی یک پیج در این شبکه‌ی اجتماعی را در سر پرورانده باشید و به این موضوع فکر نکنید که چگونه و چطور تعداد دنبال‌کننده‌های خود را افزایش دهید. حقیقت این است که افزایش تعداد فالوورهای پیج کاری است که از دست همه‌ی افراد بر می‌آید اما نیاز به صبوری خاصی دارد. همین موضوع صبر و تلاش است که باعث می‌شود افراد به دنبال راه‌های میانبر دیگری باشند. بیشترین عاملی که سبب می‌شود افراد از راه‌اندازی پیج ترس داشته باشند این است که مدام خود را با پیج‌های باسابقه و مشهور مقایسه کرده و ناامید می‌شوند. همین موضوع سبب شده که راه‌های میانبری مانند خرید پیج اینستاگرام به وجود آید. در این نوشته توضیح می‌دهیم که خرید پیج اینستاگرام چیست، چ مزایا و معایبی دارد و چگونه می‌توان آن را انجام داد.

 

 


چرا باید فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کنیم؟
بی شک اینستاگرام محبوب‌ترین شبکه‌ی اجتماعی در سراسر جهان است. بیش از یک میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان و بیش از سی میلیون کاربر در ایران نشان‌دهنده‌ی پتانسیل بالای این شبکه‌ی اجتماعی برای تجارت و کسب درآمد است. این روزها از پیر و جوان در حال استفاده از این شبکه‌ی اجتماعی هستند و قطعا محتوایی که تولید می‌کنید می‌تواند توسط افراد بسیاری دیده شود. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که داشتن یک پیج در اینستاگرام می‌تواند تا حد زیادی به موفقیت شما در کسب‌و‌کارتان کمک کند.

 


چرا نیاز به خرید پیج اینستاگرام داریم؟
افراد تصمیم می‌گیرند که در یک حوزه شروع به کار کنند. آن‌ها در ابتدا با انرژی زیادی وارد این قضیه می‌شوند. زمانی که تصمیم می‌گیرند رقبای خود را بررسی کنند، انگار یک لیوان آب سرد روی صورت آن‌ها ریخته می‌شود. ناامیدی اولین احساسی است که بعد از این بررسی‌ها به انسان دست می‌دهد. افراد با دیدن رقبای قدرتمند خود که سال‌هاست در این زمینه در حال فعالیت هستند، به یکباره تمام امید خود را از دست می‌دهند. این در حالی است که باید فکر کنند که این افراد هم روزی از صفر شروع کرده‌اند و کم کم و به مرور زمان توانستند به جایگاه فعلی خود دست پیدا کنند.
با این حال راه‌های دیگری هم برای شروع فعالیت در اینستاگرام وجود دارد. خرید پیج اینستاگرام یکی از این راه‌هاست. منظور از خرید پیج این است که یک شخص دیگر اقدام به راه اندازی یک پیج می‌کند، تعداد زیادی فالوور به دست می‌آورد و سپس آن را برای فروش قرار می‌دهد. شما با خرید این پیج نام کاربری، رمز عبور و سایر اطلاعات امنیتی آن را به دست می‌آورید. سپس وارد پیج شده و اطلاعات را تغییر می‌دهید تا دیگر توسط فرد دیگری قابل دسترسی نباشد. حالا شما در عرض چند ساعت صاحب پیجی با تعداد زیادی فالوور هستید و می‌توانید فعالیت خود را در اینستاگرام بدون ترس و واهمه‌ای شروع کنید. اما خرید فالوور واقعی اینستاگرام هم مانند هر کار دیگری جنبه‌های مثبت و منفی خود را دارد که باید به آن‌ها توجه کنید.

 


خرید پیج اینستاگرام مناسب چه کسانی است؟
خرید پیج برای دو دسته از افراد مناسب است. دسته‌ی اول همانطور که گفتیم، کسانی هستند که در ابتدای راه هستند و نمی‌دانند که چگونه فعالیت خود در اینستاگرام را شروع کنند. این افراد بهتر است که از چنین تکنیک‌هایی استفاده کنند. دسته‌ی دوم افرادی هستند که به روش‌های مختلف جذب فالوور آگاه هستند اما زمان این را ندارند که روی این کارها وقت صرف کنند و یا این که عجله‌ی زیادی در به دست آوردن یک پیج با تعداد زیادی فالوور دارند. این اشخاص بهتر است که به جای تمرکز روی راه‌های مختلف با خریدن یک پیج اینستاگرام خیال خود را از بابت فالوورها راحت کنند.

 


خرید پیج چه فایده‌ای دارد؟
اگر صلاحیت ما را به عنوان یک راهنما تایید کنید، لازم است به شما بگوییم که خرید پیج اینستاگرام هم جنبه‌های مثبت و منفی خود را دارد. بنابراین بهتر است ادامه‌ی این مقاله را هم بخوانید تا مطمئن شوید این تکنیک مناسب شما هست یا خیر.
تعداد زیاد فالوور آماده یکی از مهم‌ترین دلایلی است که افراد به خرید پیج اینستاگرام روی می‌آورند. کسب‌و‌کارهای مختلف نیاز دارند تا تعداد دنبال‌کننده‌های پیج خود را افزایش دهند. چرا که این موضوع تعیین کننده‌ی میزان بازدید، میزان بازخورد و تعامل‌ها و در نهایت میزان فروش و درآمد است. ادمین‌ها به دلایل مختلف نمی‌توانند تعداد دنبال‌کننده‌های خود را افزایش دهند و علت اصلی آن نداشتن تجربه‌ی کافی است. در فرایند خرید پیج می‌توانید خیلی سریع به تعداد بسیار زیادی حداقل ده هزار فالوور دسترسی پیدا کنید.
بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که سرعت بالای کار هم یکی از دلایلی است که افراد به انجام این کار ( خرید پیج) روی می‌آورند. این در حالی است که اگر لازم باشد به شیوه‌های معمول ده هزار فالوور به دست آورید باید ماه‌ها و یا حتی 1 سال به صورت پیوسته محتوا تولید کنید و زحمت بکشید. همچنین هزینه‌های دیگری مانند تبلیغات و ... هم وجود دارد.

 


جنبه‌ی منفی خرید پیج اینستاگرام
ما اینجا هستیم تا صادقانه تمام جنبه‌های مختلف انجام این کار را با شما در میان بگذاریم. یکی از مهم‌ترین شکایت‌های افراد بعد از خرید پیج این بوده است که بعد از مدتی تعداد زیادی از فالوورهای پیج را از دست می‌دهند. البته این موضوع طبیعی است. به این خاطر که موضوع پیج تغییر کرده و در نتیجه افراد ممکن است به موضوع جدید علاقه‌ای نداشته باشند و شما را آنفالو کنند. اما این مشکل هم راه‌حل‌های خاص خود را دارد. یکی از راه‌حل‌های اساسی این است که محتوای خوب و جذابی تولید کنید که کاربران نتوانند به راحتی از آن گذر کنند. اما به هر حال مقداری ریزش فالوور طبیعی است.
جنبه‌ی منفی دیگر این است که اگر شما پیج را از مجموعه‌های نامعتبر خریداری کنید، ممکن است که یک پیج با فالوورهای غیرواقعی به شما تحویل دهند. در نتیجه واضح است که این صفحه‌ی اینستاگرامی به هیچ وجه به درد شما نخواهد خورد.
در نتیجه ضروری است که خرید خود را از سایت‌های معتبر مانند بای فالوور انجام دهید، این سایت مورد تایید ماست و محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردارند.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۱۵:۵۵ توسط:فرزاد موضوع: نظرات (0)