آموزش روش های افزایش فالوور اینستاگرام آموزش روش های افزایش فالوور اینستاگرام .

آموزش روش های افزایش فالوور اینستاگرام

آموزش برندسازی در اینستاگرام بصورت رایگان

چگونه در اینستاگرام برند سازی کنیم ؟


اینستاگرام شبکه‌ی اجتماعی است که خیلی سریع توانست رقبای خود را پشت سر گذاشته به طوری که این روزها هیچ شبکه‌ی اجتماعی تصویرمحوری به اندازه‌ی اینستاگرام، در سطح جهان محبوبیت ندارد. همین موضوع باعث شده کسب‌و‌کارهای زیادی نسخه‌ی آنلاین خود را در این فضا برپا کنند. در نتیجه واضح است که بیزنس‌های مختلف تلاش خود را بر آن دارند تا برند خود را بیش از دیگران بر سر زبان‌ها بیافکنند. برندسازی یا برندینگ هم در اینستاگرام قواعد و قانون‌های مختص به خود را دارد. درنتیجه اگر به دنبال انجام این کار هستید، پیشنهاد ما این است که در ابتدای راه با مفاهیم ابتدایی و گام‌های موثر آن که توسط کارشناسان بای فالوور بیان شده است، آشنا شده و سپس اقدام به عمل کنید.

 


منظور از برندسازی چیست؟
هر کاری که شما انجام می‌دهید تا یک خاطره یا تصویری پاک نشدنی در ذهن مخاطب خود شوید، یک عمل برندسازی است.
این کار می‌تواند با استفاده از لوگوی پیج‌شما یا محتوایی که تولید می‌کنید باشد. راه‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد که بیشتر آن‌ها وابستگی زیادی به خلاقیت دارند. هنگامی که این کار در فضای اینستاگرام انجام می‌شود، به آن برندسازی اینستاگرام گفته می‌شود.


3 مرحله‌ی اساسی برندسازی اینستاگرام
برای این که بتوانید فرایند ساخت برند در اینستاگرام را شروع کنید، نیاز است که این 3 مرحله را بررسی کرده و آن‌ها را برای خود روشن سازید.
پیش از هر چیزی شما باید بدانید که دقیقا چه چیزی را ارائه می‌کنید. محصول یا خدمت شما باید کاملا مشخص باشد.
بعد از آن باید به این موضوع فکر کنید که چه ارزش افزوده‌ای نسبت به رقبای خود دارید ( چه وجه برتری و تمایز مثبتی دارید).
پرسونای مخاطب خود را مشخص کنید. مثلا مخاطب پیج شما از چه رنج سنی هستند و از چه نوع محتوایی می‌توانند تاثیر بیشتری دریافت کنند.


قرار دادن لینک سایت در بیوگرافی
هیچ چیز به اندازه‌ی حرفه‌ای بودن نمی‌تواند کاربران را تحت تاثیر خود قرار دهد. کارشناسان بای فالوور پیشنهاد می‌کنند که حتما برای پیج خود یک وبسایت طراحی کنید. طراحی کردن یک وبسایت هم کار بسیار آسانی است. نیاز به خرید هاست و دامنه و نصب یک سیستم مدیریت محتوا خواهید داشت. در بخش بیوگرافی اینستاگرام این امکان وجود دارد که لینک وبسایت را در آن قسمت قرار دهید و حالت کلیک کردن داشته باشد. شما باید دقیقا بعد از نام برند خود لینک وبسایت را قرار دهید.


تعامل با مخاطب در اینستاگرام
حتما برای شما هم پیش آمده که رفتار خوب یک فروشنده در دنیای فیزیکی یا اینستاگرام سبب شده که پیج آن‌ها برای همیشه یا حداقل مدت طولانی در ذهن شما ثبت شود. در نتیجه می‌توان اینطور در نظر گرفته که تعامل خوب با مخاطب یکی از بهترین راه‌های ساخت برند در اینستاگرام است. متخصصان بای فالوور معتقدند که در فرایند برندسازی اینستاگرام این تعامل نه تنها در بخش کامنت‌ها باید رعایت شود، بلکه باید در دایرکت هم با احترام و به صورت کامل به سوالات مشتریان خود پاسخ دهید.


جالب بودن برند
همانطور که می‌دانید اینستاگرام فضایی است که برای سرگرمی شکل گرفته. عموم افرادی که در این فضا حضور دارند هم اینستاگرام را یک فضای جالب که می‌تواند نکات آموزنده و سرگرم‌کننده را به صورت همزان داشته باشد می‌دانند. در نتیجه اگر فکر می‌کنید که پرسونای مخاطب شما این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا کمی راحت‌تر باشید، بهتر است که کمی به جنبه‌های طنازانه و جالب هم فکر کنید. چرا که کاربران اینستاگرام علاقه‌ی زیادی به این بخش از محتواها دارند. شما باید کاری کنید که تماشای تبلیغات شما توسط کاربران اینستاگرام لذت بخش باشد.


از هشتگ‌های مناسب استفاده کنید
شما در هر پست اینستاگرام می‌توانید تا 30 هشتگ را قرار دهید. اما این تعداد به نظر زیاد می‌رسد. تحقیقات نشان داده که برای هر پست بین 5 تا 10 هشتگ می‌تواند مناسب باشد. هشتگ‌ها باید به شیوه‌های مختلفی استفاده شوند. برای مثال شما باید در ابتدا یک هشتگ کاملا منحصر به فرد برای کسب‌و‌کار خود داشته باشید که فقط و فقط مختص به شما بوده و زیر تمام پست‌ها استفاده شود. این هشتگ می‌تواند به نوعی امضای شما باشد. از سوی دیگر استفاده از چند هشتگ ترند و چند هشتگ طولانی‌تر اما نزدیک به محتوای شما می‌تواند بسیار مفید واقع شود.


جنبه‌ی بصری منحصر به فردی داشته باشید
همانطور که گفتیم شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام بر پایه‌ی محتوای دیداری یا بصری است. در نتیجه شما باید کاری کنید که اگر مخاطبی یک محتوا مشابه شما دید، شما را به خاطر آورد. برای این که چنین اتفاقی رخ دهد شما باید یک سبک گرافیکی خاص را انتخاب کنید که هم زیبا باشد و هم به محتوای شما بخورد و از سویی دیگر باید در استفاده‌ی از آن ثابت قدم باشید و آن را عوض نکنید. برای ویدئوهای تبلیغاتی خود نیز تم خاصی در نظر بگیرید. هنگامی که در استوری یا پست‌ها از فیلتر استفاده می‌کنید باید مطمئن باشید که همیشه از یک فیلتر استفاده می‌کنید. چرا که در غیر این صورت پیج شما نمای خوبی نخواهد داشت. اگر محصول فیزیکی به فروش می‌رسانید، بهتر است که خودتان از محصول عکس بگیرید و یک محتوای واقعی به مخاطب خود ارائه کنید.


سبک متفاوتی داشته باشید
متاسفانه با رواج استفاده از اینستاگرام ، کپی برداری هم شیوع پیدا کرده است. افراد بدون خلاقیت و بدون توجه به ساخت برند در اینستاگرام فقط شیوه‌های مختلف را بدون تغییر پیاده سازی می‌کنند. این در حالی است که متخصصان بای فالوور پیشنهاد می‌کنند که برای یک برندسازی در اینستاگرام که موفقیت آمیز باشد نیاز است که ساختار محتوای منحصر به فرد خود را داشته باشید و سپس اقدام به معرفی خود کنید. پست‌های شما که شامل عکس و کپشن هستند، باید بیانگر این باشند که متعلق به کدام برند هستند و این نشان دادن نباید به صورت مستقیم بلکه از شیوه‌ی نوشتار و عکاسی مشخص باشد.


نکته‌ی پایانی
برای این که در اینستاگرام درآمد خود را افزایش دهید، نیاز است که برندسازی اینستاگرام را جدی بگیرید.
چرا که برند و نام شما باید شناخته شده و در اذهان باقی بماند، در این نوشته از سخن متخصصان سایت بای فالوور تعدادی از مهم‌ترین نکات در رابطه با برندسازی اینستاگرام را مورد بررسی قرار دادیم. مشاهده کردید که همه‌ی این موارد جزء بدیهی‌ترین اصول فعالیت در یک شبکه‌ی اجتماعی مانند اینستاگرام است که رعایت آن‌ها می‌تواند ارتقاء پیج و کسب‌و‌کار شما را در بر داشته باشد.
همچنین جهت بیشتر دیدن شدن برند خود میتوانید از تکنیک خرید فالوور ارزان که بسیار کم هزینه میباشد استفاده نمایید ، سپاس از همراهی شما تا انتهای مطلب .


برچسب: برندسازی در اینستاگرام،،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۸:۰۹ توسط:فرزاد موضوع: نظرات (0)