آموزش روش های افزایش فالوور اینستاگرام آموزش روش های افزایش فالوور اینستاگرام .

آموزش روش های افزایش فالوور اینستاگرام

مزیت های خرید فالوور ارزان برای پیج اینستاگرام

خرید فالوور ارزان چه تاثیری در پیج اینستاگرام دارد!


مدت‌هاست که استفاده از اینستاگرام به عنوان یک ابزار تفریحی و سرگرمی رواج یافته است. اما بعد از مدتی مردم دریافتند که این شبکه‌ی اجتماعی چه فضای بکری برای کسب درآمد و راه‌اندازی یک کسب وکار پرسود و پرپول دارد. به همین دلیل افراد به طرق مختلف از جمله فروش مستقیم محصولات، فروش خدمات، همکاری در فروش، تبلیغات و ... درآمد کسب می‌کنند. برای این که بتوانید یک پیج پولساز در اینستاگرام داشته باشید نیاز است که تعداد دنبال‌کننده‌های شما زیاد باشد. یکی از روش‌هایی که با استفاده از آن‌ها می‌توانید تعداد فالوورهای خود را زیاد کنید، خرید فالوور ارزان است. در این نوشته به این نکته می‌پردازیم که انجام این کار چه تاثیری در روند کسب و کار شما خواهد داشت. با ما همراه باشید تا چند نکته در این رابطه یاد بگیریم.

 


منظور از خرید فالوور ارزان چیست؟
ممکن است شما ندانید که اصلا منظور از خرید فالوور چیست چه برسد به این که بدانید فالوور ارزان چیست و به چه دردی می‌خورد. به طور کلی خرید فالوور یکی از راه‌هایی است که شما می‌توانید با استفاده از آن تعداد دنبال‌کننده‌های پیج خود را افزایش دهید. در این روش شما بایستی یک فروشنده پیدا کنید. این فروشنده می‌تواند یک شخص یا یک شرکت باشد. به صورت کلی پیشنهاد می‌شود که فالوور را از مجموعه‌ها یا از همان شرکت‌ها خریداری کنید. در هر صورت بعد از پیدا کردن شخص فروشنده با پرداخت مبلغی، پیج شما صاحب تعداد مشخص اما حدودی از فالوورهای مدنظرتان خواهد شد.
در فرایند خرید فالوور با انواع مختلفی از فالوورها مواجه خواهید شد. فالوور ایرانی، فالوور خارجی، فالوور ارزان، فالوور فیک و ... . هر کدام از این انواع کاربرد خاص خود را دارند و ادمین صفحه‌های اینستاگرامی با توجه به اهداف و استراتژی‌هایی که برای توسعه‌ی کسب و کار خود در نظر گرفته‌اند اقدام به خرید هر یک از آن‌ها خواهند کرد. این روزها دیگر استفاده از فالوور فیک چندان پیشنهاد نمی‌شود چرا که نامتقارن بودن تعداد دنبال‌کننده‌ها و میزان تعامل پیج باعث جریمه‌ی شما از طرف اینستاگرام خواهد شد.

 


خرید فالوور ارزان برای چه پیج‌هایی مناسب است؟
همانطور که در پاراگراف پیشین بیان کردیم هر کدام از انواع این فالوورها برای پیج‌های مختلف می‌تواند مناسب باشد. اما فالوور ارزان که موضوع مقاله‌ی ماست به درد کدام پیج‌ها می‌خورد؟ واقعیت این است که این نوع از فالوورها می‌تواند برای هر پیجی مناسب باشد. در واقع هر صفحه‌ی اینستاگرامی که می‌خواهد تعداد دنبال‌کننده‌های خود را بیشتر از آن‌ چیزی که هم اکنون است نشان دهد می‌تواند از فالوور ارزان استفاده کند.
اما فالوور ارزان اهمیت بسیار ویژه و حیاتی برای پیج‌هایی دارد که به تازگی مشغول به کار شده ‌اند و بودجه‌ی زیادی برای هزینه‌های کلان ندارند. از آنجایی که این پیج‌ها هنوز به درآمد نرسیده‌اند لذا هزینه‌ی زیاد کردن برای آن‌ها هم منطقی به نظر نمی‌رسد. در واقع پیج‌هایی که نیاز دارند وجهه‌ی پیج خود را معتبر و مناسب نشان دهند و در عین حال نمی‌توانند هزینه‌ی زیادی برای این کار کنند بهتر است که از فالوور ارزان استفاده کنند.

 


چرا این نوع از فالوورها ارزان هستند؟
بسیاری از افراد فالوورهای ارزان را با فالوورهای فیک یکی می‌دانند. در صورتی که حقیقت چیز دیگری است. در واقع هیچ انسانی در حال استفاده از فالوورهای فیک نیست و آن‌ها تماما غیر فعال و تحت کنترل سیستم‌های کامپیوتری هستند. در حالی که فالوورهای ارزان تحت کنترل انسان‌ها هستند فقط مدت زمان کمتری را در اینستاگرام فعالیت می‌کنند. برای مثال اگر شما فالوور ایرانی فعال خریداری کنید، این کاربران به صورت روزانه در اینستاگرام فعال هستند و از پست‌های مختلف بازدید می‌کنند. اما فالوورهای ارزان هر دو یا سه روز یک بار آنلاین شده و به فعالیت در این شبکه‌ی اجتماعی می‌پردازند. همین موضوع باعث می‌شود که این نوع تاثیر خیلی زیادی روی تعامل پیج شما نداشته باشند.
البته مهم است که به تفاوت دیگری که بین فالوورهای ارزان و فالوورهای فیک وجود دارد هم توجه کنید. فالوورهای فیک ظاهر مشخصی دارند. تعداد پست‌های آن‌ها کم است و تعداد فالویینگ‌های آن‌ها نسبت به فالوورها بسیار زیاد است و نام آن‌ها هم رشته‌های تصادفی است. در حالی که فالوورهای ارزان دقیقا مشابه حساب‌های کاربری معمولی است.

 


بهترین زمان خرید فالوور ارزان برای پیج‌ها چه زمانی است؟
پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد. پیج‌هایی که ماه‌ها یا سال‌ها در حال فعالیت در اینستاگرام هستند و نیاز دارند تا تعداد دنبال‌کننده‌های خود را افزایش دهند، در هر زمانی می‌توانند اقدام به خرید فالوور ارزان کنند. اما پیج‌هایی که به تازگی تاسیس شده اند بهتر است که در همان ابتدای کار اقدام به خرید نکنند. چرا که این کار می‌توانند شک برانگیز باشد. برای این که روند رشد پیج کاملا طبیعی به نظر برسد بهتر است که طی دو تا سه ماه اولیه اقدام به خرید فالوور ارزان نکنند و فقط محتوا تولید کنند. بعد از مدتی که تعداد پست‌ها افزایش پیدا کرد به صورت تدریجی اقدام به خرید فالوور از نوع ارزان کنند.

 


خریدن فالوور ارزان چگونه به رشد پیج شما کمک خواهد کرد؟
حقیقتا شما با خرید فالوور ارزان می‌توانید پیج خود را معتبر و قابل اطمینان نشان دهید. اگر اقدام به فروش محصول خاصی در اینستاگرام می‌کنید کاربران فقط و فقط با توجه به تعداد فالوورها به شما اعتماد خواهند کرد. قطعا خود شما هم این تجربه را داشته‌اید که وارد یک پیج شده‌اید و برای خرید یک محصول به تعداد دنبال‌کننده‌های آن توجه کرده‌اید. در نتیجه هنگامی که با استفاده از خرید فالوور ارزان اقدام به افزایش تعداد فالوورهای خود می‌کنید، به مرور زمان به صورت طبیعی و ارگانیک هم فالوورهای بیشتری جذب خواهید کرد و این کاملا مشخص و مبرهن است.

 


سخن پایانی
در پایان لازم است دوباره تاکید کنیم که تعداد دنبال‌کننده‌ی پیج تاثیر بسیار زیادی روی اعتماد کاربران به شما خواهد داشت. اما مهم است که بدانید فالوور ارزان را از کجا و از چه سایتی خریداری کنید. به پیشنهاد تعداد زیادی از دوستان، سایت بای فالوور یکی از بهترین مراجع خرید فالوور از هر نوع و تمام محصولات اینستاگرام است. پیشنهاد می‌کنیم که شما هم برای داشتن یک خرید خوب از این سایت استفاده کنید.


برچسب: خرید فالوور ارزان ، افزایش فالوور اینستاگرام،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۸:۰۱ توسط:فرزاد موضوع: نظرات (0)