آموزش روش هاي افزايش فالوور اينستاگرام آموزش روش هاي افزايش فالوور اينستاگرام .

آموزش روش هاي افزايش فالوور اينستاگرام

خريدبازديد اينستاگرام

سريع ترين روش افزايش ويو (بازديد) اينستاگرام


خوب مي‌دانيد كه افزايش ويوي اينستاگرام يعني افزايش درآمد و پر شدن جيب شما از پول!
پر واضح است كه پيج‌هايي كه دنبال‌كننده‌هاي زياد و در نتيجه ويو يا بازديد بيشتري دارند، روزانه درآمد‌هاي هنگفتي دريافت مي‌كنند. اين موضوع دقيقا شبيه اين است كه از روبروي يك فروشگاه فيزيكي روزانه‌ صدها هزار نفر عبور كنند.
پيج‌هاي مختلف هم مانند فروشگاه‌هاي فيزيكي مختلف در سطح شهر هستند ويوي برخي از آن‌ها كم و برخي ديگر بسيار زياد است، اما چرا برخي از آن‌ها بازديد زيادي دارند و برخي نه؟ در اين نوشته سعي داريم تا توضيح دهيم كه اگر جزء اين گروه دوم هستيد، چگونه بازديد پيج خود را با استفاده از روش‌هاي مختلف مانند خريد ويو اينستاگرام افزايش دهيد و در پايان يك سايت خوب به نام باي فالوور معرفي خواهيم كرد كه شما را در انجام اين مهم ياري مي‌رساند.

 



بازديد اينستاگرام چيست و چرا بايد آن را افزايش داد؟
در ابتدا براي كساني كه نمي‌دانند بازديد چيست توضيح مي‌دهيم كه اين مفهوم در واقع يك عدد است كه زير پست‌هاي ويدئويي يا igtv قرار گرفته و نشان مي‌دهد كه اين محتوا توسط چند نفر ديده شده است.
اين عدد نشان دهنده‌ي اين موضوع است كه يك پست خاص از چه مقدار محبوبيتي برخوردار بوده است واضح است كه پستي كه view بيشتري داشته باشد، از نظر مخاطبان جذاب‌تر بوده و ديده شده در نتيجه شما با نگاه به تعداد ويوي هر ويدئويي كه منتشر كرده‌ايد مي‌توانيد تشخيص دهيد كه كدام يك از آن‌ها براي عموم مردم مناسب‌تر بوده است تا بعدها در همان زمينه محتوا منتشر كرده و در نتيجه ويوي خود را به صورت كلي افزايش دهيد.
اما چرا بايد ويو را افزايش داد؟ هنگامي كه با شناخت محتواي مناسب و جذاب اقدام جذب مخاطب مي‌كنيد، به اين معناست كه بيشتر ديده مي‌شويد و در نتيجه موفقيت زيادي در اينستاگرام كسب خواهيد كرد.
واضح‌ترين و آسان‌ترين كاري كه با استفاده از ويوي بالا مي‌توانيد انجام دهيد، گرفتن تبليغات و كسب درآمد است البته بسياري هم ترجيح مي‌دهند تا با استفاده از فروش محصول يا خدمات درآمد كسب كنند.

 


افزايش ويو اينستاگرام را چگونه انجام دهم؟
خريد ويو اينستاگرام يكي از راه‌هاي مناسب براي افزايش بازديد اينستاگرام است.
از سويي ديگر انتخاب يك حوزه كه جذاب است و مخاطبين زيادي دارد هم مي‌تواند بسيار كمك كننده باشد، جالب است بدانيد كه بخش قابل توجهي از كاربران موجود در اينستاگرام ترجيح مي‌دهند كه پيج‌هاي كمدي و فان را فالوو كنند و ويدئوهاي آن را ببينند.
بنابراين اگر در ابتداي راه هستيد و به دنبال يك موضوع براي فعاليت بهتر است كه چنين حوزه‌هايي را انتخاب كنيد.
اگر هم در حال حاضر در ميانه‌ي راه هستيد، بهتر است حتما مابين پست‌هاي رسمي خود پست‌هاي شوخي مرتبط با موضوع خود به اشتراك بگذاريد.
روش‌هاي ديگري مانند استفاده‌ي درست از هشتگ‌ها، استفاده از كاورهاي جذاب ( اما نه گول زننده و متفاوت با محتوا)، انتشار پست در زمان مناسب شبانه روز، استفاده از استوري و ... اشاره كرد، اما همانطور كه در ابتدا عرض كرديم، خريد ويو اينستاگرام يك راه ساده اما كاربردي براي كساني است كه دقيقا نمي‌دانند كه چه بايد بكنند و زمان كافي براي توليد محتوا هم ندارند.


خريد ويو اينستاگرام چيست؟
شايد شما ندانيد كه دقيقا افزايش ويو اينستاگرام با استفاده از خريد ويو اينستاگرام چيست!
در اين جا قصد داريم تا اين موضوع را مورد بررسي و تحليل قرار دهيم. خريد ويو يعني اين كه شما با مراجعه به سايت‌هاي ارائه دهنده‌ي خدمات اينستاگرام ( مانند باي فالوور) و با پرداخت هزينه مقداري ويو مي‌خريد.
اين سايت‌ها به حساب‌هاي اينستاگرامي كه به آن‌ها متصل هستند، مي‌گويند كه از پستي كه شما در نظر داريد، بازديد كنند و به اين طريق شما افزايش بازديد اينستاگرام را تجربه خواهيد كرد.

 

خريد ويو چه فايده‌اي خواهد داشت؟
علاوه بر اين كه با استفاده از ويوي بالايي كه داريد مي‌توانيد تبليغات بگيريد، بلكه مي‌توانيد اعتماد ساير افراد گذرا را هم به خود جلب كنيد. به اين صورت كه فردي به صورت اتفاقي وارد پيج شما شده و متوجه تعداد بالاي ويوي شما خواهد شد در نتيجه كنجكاوي وي برانگيخته شده و با خود فكر مي‌كند كه حتما محتواي خوبي در اين ويدئو نهفته است كه اين تعداد بازديد داشته در نتيجه اقدام به ديدن پست شما خواهد كرد و اين گونه شما به هدف خود خواهيد رسيد.

 


خريد بازديد اينستاگرام را از كجا مي‌توان انجام داد؟
سايت‌ براي فروش ويو بسيار زياد است اما اين كه مي‌توان به كدام يك از آن‌ها اعتماد كرد مسئله‌ي بزرگي است.
به اين خاطر كه شما بايد ويوي واقعي دريافت كنيد نه ويوي فيك.
چرا كه اين موضوع توسط اينستاگرام قابل تشخيص است بنابراين پيشنهاد ما اين است كه حتما خريد ويو اينستاگرام را از سايت‌هاي معتبر انجام داده و براي اين كه متوجه اين موضوع شويد بهتر است كه از تجربه‌هاي دوستان و آشنايان خود كه قبلا اقدام به خريد ويو كرده‌اند، استفاده كنيد. همچنين همانطور كه در ابتدا قول آن را داده بوديم ما سايت باي فالوور را براي افزايش بازديد اينستاگرام به شما معرفي كرديم كه استفاده از آن را به شما پيشنهاد مي‌كنيم.
اما چرا سايت باي فالوور؟ به اين خاطر كه اين سايت به خوبي كيفيت و پاسخگويي خود را در زمينه‌ي خدمات مربوط به اينستاگرام ثابت كرده است. نه تنها بعد از خريد از پشتيباني 24 ساعته در هفت روز هفته بهره مند خواهيد شد، بلكه ضمانت بازگشت وجه هم براي شما وجود دارد و در صورت نارضايتي مي‌توانيد مبلغي كه پرداخت كرده‌ايد را به صورت تمام و كمال باز پس بگيريد.

سخن آخر
در اين نوشته‌ي كوتاه سعي كرديم تا شما را با مفهوم ويو و اهميت آن آشنا كنيم و راه‌هاي مختلف براي افزايش ويو اينستاگرام را بررسي كنيم. همانطور كه اشاره كرديم، بهترين و سريع‌ترين راه براي انجام اين كار خريد ويو اينستاگرام است.
همچنين سايت باي فالوور را به عنوان يكي از بهترين سايت‌ها در اين زمينه معرفي كرديم، توجه داشته باشيد كه خريد ويو كار حساسي است و اگر اين كار را توسط افراد ناشناس انجام دهيد، ممكن است به پيج خود آسيب برسانيد بنابراين حتما خريد خود را از سايت‌هاي معتبر انجام دهيد.


برچسب: خريد لايك اينستاگرام ، خريد بازديد اينستاگرام،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۵۳:۵۰ توسط:فرزاد موضوع: نظرات (0)

خريد لايك خارجي اينستاگرام

خريد لايك خارجي چگونه به پيشرفت كسب‌و‌كار كمك مي‌كند؟

 


اين‌كه بخواهيم از ميزان محبوبيت اينستاگرام در دنياي امروزي سخن بگوييم در واقع كار بيهوده‌اي است، چون همه‌ي ما مي‌دانيم كه اين شبكه‌ي اجتماعي جادويي چگونه در عميق‌ترين نقاط زندگي ما رخنه كرده است و چگونه سلايق ما را تغيير داده است.
از پير و جوان و از هر قشري از جامعه در دنياي اينستاگرام فعاليت دارند و بخش قابل توجهي از كسب‌و‌كارها هم به اين بستر منتقل شده‌اند، همين موضوع سبب شده است كه افراد به دنبال راه‌هايي براي بيشتر ديده شدن باشند.
از خريد لايك خارجي اينستاگرام و خريد لايك ايراني گرفته تا خريد فالوور اينستاگرام و تبليغات و تبادل!
هميشه راه‌هاي جديدي براي معروف‌تر شدن در اينستاگرام وجود دارد به همين دليل در اين نوشته قصد داريم تا شما را با روش
لايك خارجي آشنا كنيم پس تا انتهاي اين نوشته همراه ما باشيد.

 


چرا لايك مهم است؟
لايك كه از كلمه‌ي like به معني دوست داشتن است، در اينستاگرام به اين معني است كه شما يك پست را پسنديديد.
افراد در اين شبكه‌ي اجتماعي، هنگامي كه يك پست خاص را مورد علاقه‌ي خود مي‌يابند، روي علامت قلبي كه در انتهاي پست قرار گرفته لمس كرده و به اصطلاح آن پست را لايك مي‌كنند ، تعداد بالاي لايك ازدو جهت حائز اهميت است:
اول اين كه افراد ديگر با مشاهده تعداد بالاي لايك كنجكاو شده و پست شما را مشاهده مي‌كنند. همچنين با مشاهده‌ي تعداد بالاي لايك راحت‌تر اعتماد كرده و اگر محصول خاصي را به فروش مي‌رسانيد با خيال راحت‌تري از شما خريد خواهند كرد.
دوم اين كه در الگوريتم‌هاي رتبه بندي كه اينستاگرام از آن‌ها استفاده مي‌كند، لايك و موقعيت جغرافيايي لايك انجام شده بسيار مهم است و اهميت دارد. پست‌هايي كه در ساعات ابتدايي انتشار با تعداد بالاي لايك مواجه مي‌شوند، در بخش اكسپلورر افراد بيشتري قرار گرفته و به اين صورت بيشتر در معرض ديد جاي مي‌گيرد.

 


لايك خارجي براي چه كساني مفيد است؟
خود لايك از هر موقعيت جغرافيايي مهم است و اهميت زيادي دارد. اما اگر خواهان گسترش كسب‌و‌كار خود به خارج از كشور هستيد و مي‌خواهيد به صورت بين المللي فعاليت داشته باشيد، لايك خارجي اهميت زيادي پيدا خواهد كرد. اما چرا؟
الگوريتم‌هاي اينستاگرام به اين صورت عمل مي‌كنند كه به لوكيشني كه لايك از آن انجام شده است دقت مي‌كنند، سپس با بررسي لوكيشن متوجه مي‌شوند كه پست شما براي مردم كدام منطقه جذاب‌تر و جالب‌تر است در نتيجه پست شما را در نتيجه جست‌و‌جو و در اكسپلورر اين افراد بيشتر و بهتر نمايش خواهد داد.
براي مثال هنگامي كه بيشتر لايك‌هاي شما ايراني است در نتيجه مشخص است كه محتواي توليد شده توسط شما براي ايراني‌ها جالب‌تر است و به همين ترتيب براي لايك‌هاي خارجي! از سويي ديگر برخي از افراد و كاربران باهوش اينستاگرام قبل از خريد محصول يا خدمات شما به سراغ ليست افرادي كه شما را لايك كرده‌اند مي‌روند و به اسامي آن‌ها نگاه مي‌كنند.

 


چگونه مي‌توان لايك خارجي به دست آورد؟
به طور كلي 2 روش براي انجام اين كار وجود دارد:
اولين كار و اصولي‌ترين كار توليد محتوا و جذب فالوور خارجي ارگانيك
دومين كار هم خريد فالوور خارجي است
در اين جا به مزايا و معايب هر كدام از اين روش‌ها خواهيم پرداخت تا شما به آگاهي كامل برسيد.

. جذب فالوور خارجي با استفاده از توليد محتوا
توليد محتوا بهترين روش‌ براي جذب مخاطب است. اما منظور از توليد محتوا چيست؟ از آنجايي كه اينستاگرام شبكه‌ي اجتماعي مبتني بر تصوير است لذا محتواي ويدئويي و عكس مي‌تواند جذاب‌ترين نوع رسانه‌ها باشند اما همانطور كه مي‌دانيد جذب دنبال كننده با استفاده از اين روش‌ها زمان و هزينه‌ي زيادي مي‌طلبد، همچنين محتواي توليد شده بايد از كيفيت و نوآوري خوبي برخوردار باشد تا بتواند نظر كاربران كه روزانه با صدها هزار پست مختلف و رنگارنگ مواجه مي‌شوند را جلب كند.
نكته‌ي مثبت جذب فالوور به اين روش اين است كه LIKE كاملا ارگانيك به دست آورده و حتي ممكن است از طرف افراد لايك كننده، FOLLOW هم شويد.


. خريد لايك خارجي
خريدن، يكي ديگر از راه‌هاي جذب لايك خارجي است كه اخيرا روي بورس آمده . اين روش از سرعت بسيار بالايي برخوردار است و به نسبت توليد محتوا هزينه‌ي بسيار كمتري در بر خواهد داشت. در اين روش كافي است كه به يكي از سايت‌هاي فروشنده لايك مراجعه كرده و بعد از پرداخت هزينه، لايك خود را دريافت كنيد. اما نكته‌ي مهمي كه بايد حين خريد به آن توجه داشته باشيد اين است كه حتما از فروشنده بپرسيد كه آيا اين لايك‌ها واقعي هستند يا خير. به اين خاطر كه برخي افراد سودجو اقدام به فروش لايك فيك مي‌كنند كه هيچ فايده‌اي ندارند. در خريد لايك خارجي، مهم‌ترين نكته عدم خريد لايك فيك يا لايك توسط ربات است.


از كجا مي‌توان لايك خارجي تهيه كرد؟
كافي است كه يك جست‌و‌جوي ساده در گوگل داشته باشيد تا با ده‌ها سايت فروشنده لايك خارجي برخورد كنيد.
اما آيا تمام اين سايت‌ها معتبر هستند؟ پيشنهاد ما اين است كه پيش از پرداخت هرگونه هزينه‌اي از دوستان و آشنايان خود درباره تجارب قبلي خود سوال بپرسيد، اما پيشنهاد ما براي خريد لايك خارجي قطعا سايت ديجي فالوور است كه كيفيت خود را به درستي ثابت كرده است. از سويي ديگر ضمانت بازگشت وجه اين سايت نشان دهنده‌ي اين موضوع است كه تا چه ميزان به كيفيت عرضه شده خود اطمينان دارد.
پشتيباني 24 ساعته، سرعت بالاي اضافه شدن لايك‌ها و عدم نياز به دريافت پسورد از مهم‌ترين ويژگي‌هاي اين سايت است. شما در هر سطح از بودجه كه باشيد مي‌توانيد لايك خارجي خريداري كنيد زيرا پلن‌هاي متعدد از ارزان‌ترين قيمت‌ها تا پلن‌هاي پرحجم در نظر گرفته شده است.


برچسب: خريد لايك اينستاگرام ، افزايش فالوور اينستاگرام،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۱۷:۳۳ توسط:فرزاد موضوع: نظرات (0)