آموزش روش های افزایش فالوور اینستاگرام آموزش روش های افزایش فالوور اینستاگرام .

آموزش روش های افزایش فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام چگونه فروش شما را افزایش خواهد داد؟



اگر قادر به تولید محصولی هستید ( فیزیکی یا دیجیتالی) بهتر است یاد بگیرید که چطور آن را به فروش برسانید. یکی از بهترین فضاها برای فروش محصول اینستاگرام است. یک پیج اینستاگرامی مانند مغازه‌ای است که به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار داده و شما با استفاده از پست‌ها که در واقع ویترین مغازه‌ی شماست می‌توانید تولیدات خود را در معرض دید قرار دهید.
بر خلاف دنیای فیزیکی که تعداد افرادی که می‌توانند ویترین شما را ببینند محدود است، در اینستاگرام با چنین محدودیت‌هایی مواجه نیستید. همین آزادی‌ها سبب شده که این شبکه‌ی اجتماعی به یکی از محبوب‌ترین بسترهای خرید و فروش تبدیل شود.
ادمین پیج‌های مختلف همواره به دنبال راه‌هایی برای افزایش تعداد فالوورهای خود هستند که یکی از آن‌ها خرید فالوور اینستاگرام است. در این نوشته قصد داریم تا شما را با این روش آشنا کرده و مزایا و معایب آن را تشریح کنیم.

 

خرید فالوور اینستاگرام



چرا باید فالوور جذب کرد؟

برای این که توان استقامت کردن در برابر رقبای قدرتمند خود در اینستاگرام را داشته باشید نیاز دارید تا پیج شما دارای
تعداد زیادی فالوور باشد. از آنجایی که استفاده از اینستاگرام رایگان است لذا طبیعی است که افراد با سطح توانایی و هوش مختلف در این بستر حضور داشته باشند و به نوعی رقیب شما باشند. به همین دلیل لازم است که هر بار با استفاده از روش‌های مختلف اقدام به جذب فالوور کنید.
فالوور به معنی دنبال کننده کسی است که پیج شما را دنبال کرده و علت این کار هم چیزی جز خوب بودن و جذاب بودن محصول و محتوایی که تولید می‌کنید نیست. بنابراین هنگامی که مشاهده می‌کنیم یک پیج دارای تعداد فالوورهای بالاست نتیجه می‌گیریم که احتمالا باید چیزهای خوبی در این پیج پیدا شود که تا این حد طرفدار دارد.

دسته بندی انواع فالوور

در سایت‌های مختلف انواع متفاوتی از فالوورها وجود دارد. برای مثال فالوور ایرانی ، فالورر ارزان و فالوور خارجی.
در برخی از سایت‌ها فالوور فیک را هم در نظر می‌گیرند که ما استفاده از آن را به هیچ عنوان توصیه نمی‌کنیم و علت آن را هم کمی بعد توضیح خواهیم داد.

فالوور ایرانی : حساب‌های کاربری واقعی هستند که توسط افرادی مثل من و شما ساخته شده و این افراد در ایران هستند. این نوع از فالوور مناسب کسانی است که تمرکز اصلی کسب و کارشان در داخل کشور بوده و تمایلی به حضور در بازارهای بین المللی ندارند. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه این امر ممکن است؟ از آنجایی که اینستاگرام می‌تواند موقعیت مکانی افراد را به دست آورد لذا پست‌ها را به شیوه‌ای بهینه می‌کند که برای افراد در موقعیت‌های جغرافیایی مختلف جذاب تر باشد.
فالوورهای خارجی هم که همانطور که از نامش پیداست حساب‌های کاربری واقعی اینستاگرام هستند که توسط شخصی خارج از ایران ساخته شده و مناسب کسانی است که قصد دارند به صورت بین المللی در اینستاگرام فعالیت داشته باشند.

فالوور ارزان : در واقع حساب‌های کاربری کاملا واقعی هستند که به صورت میانگین فعالیتی کمتری در اینستاگرام دارند (به نسبت فالوورهای ایرانی و خارجی). همین موضوع سبب شده است که قیمت فالوور ارزان کمتر باشد. اما فالوور ارزان مناسب چه کسانی است؟
اگر پیج شما از نظر تعامل در وضعیت مناسبی قرار داد و فقط با مشکل کم بودن تعداد فالوور مواجه هستید، یکی از بهترین راه‌حل‌ها خرید فالوور ارزان است. همچنین افرادی که هنوز نتوانسته‌اند از کسب‌و‌کار خود درآمد آنچنانی کسب کنند و بودجه اندکی دارند می‌توانند از فالوور ارزان استفاده کرده و یک شروع قدرتمند را تجربه کنند.

فالوور خارجی : فالوررهایی هستند که در خارج از کشور ساکن میباشند ، این نوع از فالوور بیشتر برای پیج هایی کاربرد دارد که فعالیت شان در سطح بین المللی است یا خودشان در خارج کشور کسب و کار دارند.
برای مثال شما یک ایرانی هستید و برای شغل به خارج مهاجرت کرده و در آنجا یک رستوران یا مشاور املاک دارید قطعا برای شما فالوور خارجی مفید خواهد بود چرا که فعالیت شما فراتر از مرزهای کشورمان ایران خواهد بود.



فالوور ارزان و فیک چه تفاوت‌هایی با هم دارند؟

فالوور ارزان و فیک از لحاظ ماهیت و عملکرد تفاوت بسیاری با هم دارند.
حتما خاطرتان هست که در چند پاراگراف پیشین بیان کردیم که استفاده از فالوور فیک را به هیچ عنوان توصیه نمی‌کنیم، علت آن این بود که فالوورهای فیک نه تنها تاثیری در بهبود اوضاع پیج شما ندارند، بلکه می‌توانند ضرر رسان هم باشند.
فالوورهای فیک توسط افراد ساخته نمی‌شوند بلکه به صورت انبوه توسط سیستم‌های کامپیوتری و با استفاده از ایمیل‌ها و شماره تلفن‌های مجازی ساخته شده و برای آن‌ها به صورت کاملا ماشینی، اسم و یوزرنیم انتخاب می‎شود. در نتیجه شما شاهد تعداد زیادی فالوور با پروفایل‌های عجیب و غریب خواهید بود.
اما این در حالی است که فالوورهای ارزان به صورت 100 درصدی واقعی هستند ( البته این موضوع بستگی به این دارد که خرید خود را از کجا و چگونه انجام می‌دهید) و به خودی خود برای پیج شما ضرر آفرین نیستند.

در خرید فالوور ارزان به چه نکاتی باید توجه کرد؟

همانطور که در پاراگراف‌های قبلی به آن اشاره کردیم، این که از کجا فالوور ارزان می‌خرید و این کار را چگونه انجام می‌دهید بسیار مهم و حائز اهمیت است. به این خاطر که متاسفانه ممکن است به جای فالوور ارزان و واقعی به شما فالوور تقلبی تحویل دهند و در نهایت منجر به مسدود شدن پیج شما شوند.
لذا حتما پیش از خرید تحقیقات دقیقی انجام دهید و فقط و فقط خرید خود را از سایت‌های معتبر انجام دهید. سعی کنید خرید خود را از سایت‌هایی انجام دهید که تجربیات مشتریان قبلی را قرار می‌دهند و همچنین ضمانت بازگشت وجه دارند.
از سویی دیگر در خرید فالوور ارزان و هر یک از محصولات مربوط به اینستاگرام هیچ نیازی به ارائه پسورد حساب کاربری‌تان به شخص فروشنده نیست. اگر کسی از شما رمز عبور حساب‌تان را درخواست کرد مطمئن باشید که قصد سرقت اطلاعات شخصی شما را دارد.

معرفی سایت معتبر برای خرید فالوور اینستاگرام

از معتبرترین و با سابقه ترین سایت ها که برای شما پیشنهاد میکنیم سایت دیجی فالوور و بای فالوور میباشد.
طبق بررسی و تحقیق هایی که انجام دادیم این دو سایت از نظر کیفیت فالوور و مناسب بودن قیمت ها نسبت به سایر سایت ها چندین گام جلوتر هستند.


برچسب: خرید فالوور اینستاگرام ، افزایش فالوور اینستاگرام،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 3
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۱۷:۱۲ توسط:فرزاد موضوع: نظرات (0)