آموزش روش هاي افزايش فالوور اينستاگرام آموزش روش هاي افزايش فالوور اينستاگرام .

آموزش روش هاي افزايش فالوور اينستاگرام

آموزش افزايش لايك واقعي ايراني

چگونه لايك ايراني و واقعي به دست آوريم؟


لايك شدن يكي از عناصر اصلي اينستاگرام است كه در ظاهر نشان مي‌دهد پست ما چقدر توسط افراد مختلف پسنديده شده است. مانند زندگي روزمره كه از عباراتي مانند خوشم آمد، دوست داشتم، پسنديدم و ... استفاده مي‌كنيم تا ميزان رضايت خود را نشان دهيم؛ در اين شبكه‌ي اجتماعي هم از لايك استفاده كرده و نظر خود را بيان مي‌كنيم. عمل لايك كردن خود نشانه‌اي از ميزان تعامل كاربران با شماست. اهميت لايك تا به آنجايي بالا رفت كه افراد به دنبال خريداري لايك ايراني و خارجي هستند و مي‌كوشند تعداد لايك‌هاي خود را از رقيبان خود بيشتر كنند.

 

 


به طور كلي لايك چيست؟
لايك (like) كه ترجمه‌ي آن دوست داشتن است امكاني است كه در تمام شبكه‌هاي اجتماعي وجود دارد. كاربران و دنبال‌كنندگان آن پيج خاص مي‌توانند با استفاده از اين امكان به صاحب پست نشان دهند كه از محتواي توليد شده توسط آن‌ها خوششان آمده و اين موضوع مي‌تواند تشويقي براي شخص ارائه دهنده‌ي محتوا باشد.
لايك شدن به صورت يك قلب در شبكه‌هاي اجتماعي مختلف نشان داده مي‌شود.
اما چرا مي‌خواهيم لايك ايراني كسب كنيم؟ اين موضوعي است كه در پاراگراف بعدي به آن اشاره خواهيم كرد.


چرا به لايك ايراني نياز داريم؟
اين روزها اينستاگرام پيچيده‌تر از هر زمان و صد البته هوشمند‌تر از هميشه است. اين شبكه‌ي اجتماعي با ردگيري لوكيشن افرادي كه پست شما را لايك كرده‌اند متوجه اين موضوع خواهد شد كه پست توليد شده توسط شما براي مردم چه منطقه يا كشوري جذاب‌تر و جالب‌تر است. در نتيجه اين بهينه سازي نمايش پست به طور كلي كاربران اينستاگرام راضي‌تر خواهند بود.


روش‌هاي جذب لايك ايراني
به طور عمده 2 روش براي جذب لايك ايراني وجود دارد: جذب لايك ايراني با استفاده از توليد محتوا براي كاربران داخل كشور و خريد لايك ايراني. در اين‌جا اين دو روش را مورد بررسي قرار خواهيم داد و مزايا و معايب هر يك را بيان خواهيم كرد.


جذب لايك با استفاده از توليد محتوا
قديمي‌ترين و اصولي‌ترين شيوه‌ي جذب لايك، توليد محتوا است. به اين معني كه شما با استفاده از توليد محتواي جذاب و كاربردي، توجه كاربراني كه به صورت گذرا در حال طي كردن پست‌ها هستند را جلب كرده و باعث مي‌شويد تا آن‌ها شما را لايك كنند. در اين شيوه بايد زمان و بودجه لازم براي توليد محتوا را داشته باشيد. به اين خاطر كه براي توليد هر پست بايد به اندازه‌ي كافي جست‌و‌جو كرده و خلاصه‌اي از يافته‌هايتان را در قالب يك پست به كاربران خود ارائه كنيد.
مزاياي استفاده از اين روش چيست؟ هنگامي كه محتواي فارسي ايجاد مي‌كنيد به صورت صد در صد لايك ايراني دريافت مي‌كنيد. از سويي ديگر لايك دريافت شده توسط كاربران كاملا واقعي انجام مي‌شوند كه مدت‌ها پيش شما را فالو كرده‌اند و اين براي اينستاگرام بسيار مهم است.
اما از معايب آن مي‌توان به هزينه‌ي مالي و زماني آن اشاره كرد. براي مثال براي توليد يك محتواي ويدئويي كه جالب توجه باشد بايد حداقل 2 تا 3 روز زمان صرف كنيد و اگر خود قادر به انجام آن نمي‌باشد بايد فردي را براي اين كار استخدام كنيد.


خريد لايك ايراني
يك روش جديد براي جذب لايك ايراني است كه توسط برخي افراد ارائه شده است. براي اين كار نيازي نيست كه محتواي خاصي توليد كنيد و يا اين كه هزينه‌ي زياد صرف كنيد. شما با پرداخت هزينه‌اي محدود تعدادي لايك دريافت مي‌كنيد.
البته ضروري است كه خريد خود را از طريق مراكز معتبر انجام داده تا از واقعي بودن لايك‌ها اطمينان داشته باشيد در غير اين صورت فايده‌اي نخواهد داشت. از جمله مزاياي آن مي‌توان به سرعت بالاي كار و هزينه‌ي به مراتب كمتر آن اشاره كنيم.
خريد لايك ايراني هزينه‌ي به مراتب كمتري نسبت به توليد محتوا خواهد داشت.
تنها عيبي كه براي اين روش مي‌توان در نظر گرفت اين است كه اين امكان وجود دارد كه خريد خود را از طريق افراد كلاه بردار انجام داده و لايك فيك نصيب شما شود و به اين ترتيب به اعتبار پيج خود لطمه بزنيد. بنابراين ضروري است كه خريد خود را از سايت‌هاي كاملا معتبر و شناخته شده انجام دهيد و خيال خود را بابت مسدود نشدن از سوي اينستاگرام راحت كنيد.


از چه سايت‌هايي مي‌توان لايك ايراني خريد؟
كافي است كه يك جست‌و‌جوي ساده در گوگل داشته باشيد. هزاران سايت وجود دارد كه ادعا مي‌كنند لايك ايراني و واقعي مي‌فروشند اما تعداد انگشت شماري از آن‌ها واقعا اين كار را انجام مي‌دهند. براي مثال باي فالوور يكي از سايت‌هاي معتبر نه تنها در زمينه‌ي خريد لايك ايراني بلكه در زمينه تمام جنبه‌هاي اينستاگرام و شبكه‌هاي اجتماعي است.
در ديجي فالوور مي‌توانيد 1000 لايك ايراني نوترينو را به قيمت 14 هزارتومان بخريد. از جمله مهم‌ترين ويژگي‌هاي آن مي‌توان به سرعت بالاي كار و اضافه شدن سريع لايك‌ها اشاره كرد. از سويي ديگر ضمانت بازگشت وجه براي اطمينان خاطر بيشتر در نظر گرفته شده است . همچنين پشتيباني اين سايت به صورت 24 ساعته است.


نكته‌ي امنيتي: اگر اقدام به خريد لايك ايراني از سايت‌هاي مختلف كرده‌ايد و از شما رمز عبور پيج خواسته‌اند، به هيچ وجه اين كار را انجام ندهيد. به اين خاطر كه امنيت پيج شما به خطر خواهد افتاد.


آيا لايك ايراني باعث ورود پيج به اكسپلورر خواهد شد؟
قطعا يكي از نتايج زياد بودن لايك ايراني اين است كه بتوانيد در اكسپلورر اينستاگرام قرار گرفته و بيشتر در معرض ديد باشيد. هر چه كه توسط افراد بيشتري ديده شويد، اين امكان وجود دارد كه توسط آن‌ها دوباره و دوباره Like شده و در ادامه حتي توسط اين افراد دنبال شويد.

 


برچسب: لايك ايراني،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۷:۳۶ توسط:فرزاد موضوع: نظرات (0)

آموزش افزايش فالوور واقعي و فيك اينستاگرام بصورت رايگان و جامع

راهنماي افزايش فالوور واقعي و فيك اينستاگرام به صورت رايگان و جامع


اين روزها همه به ارزش و اهميت فعاليت در شبكه‌هاي اجتماعي پي برده‌اند، اگر بخواهيد كسب‌ و‌ كار شما سودآور باشد نياز باشد داريد تا تعداد دنبال‌كننده‌هاي خود را بيشتر كنيد.
عمده روش‌هايي كه مي‌تواند منجر به افزايش فالوور اينستاگرام شود، رايگان نيست اما در اين نوشته قصد داريم تا چند روش مهم
صد در صد رايگان كه مي‌توانند اينستاگرام شما را تا حد زيادي گسترش دهند، را به شما معرفي كنيم.
توجه داشته باشيد كه هيچ كدام از اين راه‌حل‌ها خيلي سريع نمي‌توانند باعث افزايش فالوور شوند براي اين كه بتوانيد افزايش فالوور واقعي و فيك اينستاگرام را تجربه كنيد به طوري كه به طور بلند مدت براي شما مفيد باشد، نياز است كه كمي صبر و شكيبايي به خرج دهيد.

 

 

حساب كاربري خود در اينستاگرام را تكميل كنيد
همانطور كه حتما خودتان هم ديده‌ايد اينستاگرام بارها از شما مي‌خواهد كه پروفايل كاربري خود را كامل كنيد.
اين كار تاثير بسيار زيادي در افزايش فالوور واقعي شما خواهد داشت اما چرا و چگونه! جالب است بدانيد كساني كه قصد اخذ تيك آبي اينستاگرام را هم دارند، بايد اطلاعات پروفايل خود را تكميل كنند به اين معني كه عكس، نام كاربري، نام و نام خانوادگي، بيوگرافي، سايت، اتصال به ساير شبكه‌هاي اجتماعي و ... به خوبي انجام شود.
اگر يك فروشگاه اينستاگرامي هستيد و يا اين كه از طريق توليد محتوا قصد گرفتن تبليغات و كسب درآمد داريد نياز است كه يك عكس مناسب كه عمدتا لوگوي شماست را براي نمايه‌ي خود انتخاب كنيد.
اين كار شما را حرفه‌اي‌تر نشان خواهد داد لازم است كه نام كاربري با معني و كوتاه انتخاب كنيد تا راحت‌تر در خاطر افراد بمانيد.
بيوگرافي خود را با يك متن جالب و متناسب با نوع فالوورهاي خود بنويسيد، همچنين اگر يك سايت داشته باشيد مي‌تواند در حرفه‌اي نشان دادن شما نقش بسياري داشته باشد. آدرس سايت خود را نيز در جاي مخصوص پروفايل اينستاگرامي خود وارد كنيد.
اينستاگرام به عنوان يك شبكه‌ي اجتماعي پيشرفته براي پيج‌هايي كه اطلاعات خود را تكميل مي‌كنند، ارزش و اعتبار بيشتري قائل است و به احتمال زياد شما را به افراد بيشتري نشان خواهد داد از سويي ديگر افرادي كه وارد پيج شما مي‌شوند، از اين كه يك پروفايل كامل ببينند خرسند شده به شما راحت‌تر اطمينان خواهند كرد.

 

آدرس پيج اينستاگرام خود را در ساير شبكه‌هاي اجتماعي قرار دهيد
اگر در ساير شبكه‌هاي اجتماعي فعاليت داريد و يا اين كه يك وبسايت داريد حتما در تمام اين فضاها آدرس اينستاگرام خود را قرار دهيد. اگر مي‌خواهيد كه افزايش فالوور واقعي را تجربه كنيد لازم است كه از تمام بخش‌هاي فضاي مجازي استفاده‌ي بهينه كرده و حضور خود را به اطلاع همه رسانيد.
يكي از مهم‌ترين نكاتي كه بايسته است به آن توجه كنيد اين است كه هرگز از دنبال‌كننده‌هاي خود در ساير شبكه‌هاي اجتماعي يا بازديد‌كننده‌هاي پيج خود نخواهيد كه شما را فالو كنند! شايد اين نكته براي شما عجيب برسد! شما بايد اعلام كنيد كه در اينستاگرام چه چيزي ارائه مي‌كنيد كه در جاهاي ديگر فعاليتتان وجود ندارد. در نتيجه آن‌ها با اشتياق بيشتري به دنبال شما خواهند آمد.

 

هيچگاه از توليد محتوا دست نكشيد
فرقي نمي‌كند كه يك فروشگاه اينستاگرامي هستيد يا مي‌خواهيد از طريق تبليغات درآمد كسب كنيد و يا حتي با سيستم‌هاي همكاري در فروش كار مي‌كنيد. براي اينكه فالوورهاي خود را افزايش دهيد نياز است كه عمده تمركز خود را روي محتوا و انتشار آن به صورت منظم قرار دهيد.هيچ كسي دوست ندارد كه پيجي را دنبال كند كه در يك روز 10 پست منتشر مي‌كند و سپس تا 1 ماه خبري از آن نيست. در توليد محتوا نظم و ترتيب حرف اول را مي‌زند. سعي كنيد كه يك روز در ميان يا هر روز يك پست منتشر كرده و به فالوورهايتان يادآوري كنيد كه هستيد.شايد فكر كنيد كه اين كار چگونه به زياد شدن تعداد فالوورهاي واقعي كمك مي‌كند. در پاسخ لازم است بگوييم كه اين كار منجر مي‌شود تا در ذهن افراد بمانيد. سپس هنگام نياز به راحتي بتوانند شما را به ديگران معرفي كنند و يا اين كه شما را در بخش جست‌و‌جو سرچ كنند. براي مثال اگر فروشنده اسلايم هستيد، پيج شما براي آن‌ها نماد اين محصول خواهد بود.
از سويي ديگر تنوع در توليد محتوا هم بسيار مهم است. گاهي پست شما به صورت عكس باشد، گاهي ويدئوي 1 دقيقه‌اي و گاهي چندين دقيقه باشد. همچنين لحن شما بايد متناسب با نوع و قشر فالوورهايتان باشد.

 

به ظاهر گرافيكي پيج خود توجه كنيد
ممكن است به اين موضوع توجه نكرده باشيد اما استفاده از برخي رنگ‌ها و برخي فونت‌ها در اينستاگرام سبب خواهد شد تا بيشتر ديده شويد. اين روزها كه فضاي اينستاگرام بيش از هر زمان ديگري رقابتي است كاربران علاوه بر محتوا به ظاهر پست‌هاي شما، تركيب رنگ‌ها، نوع عكس‌هايي كه انتخاب مي‌كنيد و ... نيز توجه خواهند كرد.
سعي كنيد با توجه به تم موضوعي پيج خود رنگ‌هاي مناسبي را برگزينيد. براي مثال اگر در يك موضوع جدي فعاليت مي‌كنيد، رنگ آبي پررنگ به شما پيشنهاد مي‌شود. برخي از پيج‌ها به صورت يكي در ميان، پست‌هاي خود را با تم گرافيكي متفاوتي آپلود مي‌كنند تا شماي كلي پيج زيبا به نظر برسد. ظاهر خوب سبب خواهد شد كه افراد با ورود به پيج شما نظرشان به شما جلب شده و در نهايت شما را فالو كنند. در نتيجه با رعايت چند نكته‌ي ساده‌ي گرافيكي افزايش فالوور در اينستاگرام را تجربه خواهيد كرد.

 

از خدمات مربوط به دريافت فالوور فيك رايگان سايت‌هاي مختلف استفاده كنيد
مي‌دانيد كه خيلي راحت مي‌توان با استفاده از خريد فالوور فيك، تعداد دنبال‌كننده‌هاي خود را افزايش دهيد.
اما از آنجايي كه خريدن فالوور فيك هزينه دارد و اين نوع از حساب‌هاي كاربري نمي‌توانند در افزايش ميزان تعامل سايت تاثيرگذار باشند، در نتيجه بهتر است كه براي آن هزينه نكنيد و پولي نپردازيد.
چرا كه اين نوع از فالوورها فقط منجر به زياد شدن نمايشي تعداد فالوورهاي شما خواهند شد و تاثير ديگري نخواهد داشت.
براي افزايش فالوور فيك به صورت رايگان بهتر است كه از خدمات سايت‌هايي كه اين نوع از فالوورها را به صورت رايگان در اختيار مشتريان خود قرار مي‌دهند، استفاده كنيد. تعداد زيادي از سايت‌ها براي جلب توجه مشتري بين 100 تا 1000 فالوور فيك يا واقعي را به صورت صد در صد رايگان در اختيار افراد قرار مي‌دهند. البته شما براي دريافت اين فالوورها بايد كارهاي خاصي انجام دهيد. مثلا نام برند آن‌ها را استوري كرده و يا اين كه در يك پست قرار دهيد. برخي از سايت‌ها هم بدون انجام اين كارها به شما فالوور رايگان مي‌دهند.
از آنجايي كه تعدادي كه هر سايت در اختيار شما قرار مي‌دهد محدود است، در نتيجه بهتر است كه از چندين سايت استفاده كنيد تا فالوورهاي فيك و رايگان بيشتري نصيب شما شود.

 

استوري‌هاي جالب و نظرخواهي به صورت روزانه منتشر كنيد
عموم ادمين‌هاي اينستاگرام اذعان كرده‌اند كه استوري گذاشتن به صورت مداوم و از آن مهم‌تر نظرخواهي در اين بستر تاثير بسيار زيادي در افزايش نرخ تعامل پيجشان داشته است. همچنين اگر در استوري‌هاي خود عكس واقعي از محصول خود قرار دهيد و خيلي روي زيبايي آن‌ها كار نكنيد تاثير بسيار بيشتري روي جذب نظر مخاطب خواهد داشت. هنگامي كه نرخ تعامل شما بالا رود، احتمال اين كه وارد اكسپلورر اينستاگرام برويد بسيار بيشتر خواهد بود و در نهايت تعداد فالوورهاي اينستاگرام شما افزايش پيدا مي‌كند.

 

در حوزه‌ي فعاليت خود عميق باشيد
اين روزها دسترسي به اطلاعات آسانتر از هر زمان ديگري شده است.
فضاي اينستاگرام پر است از پيج‌هايي كه از هر دري سخن مي‌گويند براي اين كه متفاوت‌تر ظاهر شويد نياز است تا در موضوع خود تخصصي باشيد. البته ممكن است كه موضوع پيج شما اطلاعات عمومي باشد در نتيجه طبيعي است كه درباره چيزهاي مختلفي سخن بگوييد. با اين حال لازم است كه فقط روي اطلاعات عمومي تمركز كنيد و درباره چيزهاي ديگر به ندرت محتوا توليد كنيد.كاري كنيد كه افراد متوجه شوند با ورود به پيج شما مزاياي زيادي در انتظار آن‌هاست. شما قرار است اطلاعات مفيدي در اختيار آن‌ها قرار دهيد كه كمتر جايي به آن‌ها دسترسي دارند. سعي كنيد در حوزه‌اي كه كار مي‌كنيد بيشتري اطلاعات را كسب كرده و همواره از منابع خارجي نيز براي بالا بردن دانش خود استفاده كنيد تا هميشه اطلاعات دسته اول را در سريع‌ترين زمان ممكن به اطلاع فالوورهاي خود برسانيد.

 

از ربات اينستاگرام استفاده كنيد
ربات اينستاگرام ابزاري جالب و منحصر به فرد است تا در زمان شما صرفه جويي كند.
حتما مي‌دانيد كه يكي از راه‌هاي افزايش فالوورهاي اينستاگرام اين است كه پست‌هاي افرادي كه در جامعه‌ي هدف شما قرار دارند را لايك كرده و يا براي آن‌ها كامنت بگذاريد. واضح است كه انجام اين كار به صورت روزانه زمان زيادي از شما مي‌گيرد. راه حل اين مشكل استفاده از ربات اينستاگرام است. شما با مشخص كردن فيلترهايي مانند تعداد فالو در روز، تعداد لايك و كامنت در روز و همچنين هشتگ‌هاي خاص به ربات مي‌گوييد كه چگونه با ديگر پيج‌ها ارتباط برقرار كند. آمارها نشان داده است كه شما از هر صد لايكي كه انجام مي‌دهيد شش فالوور واقعي به دست خواهيد آورد.

 

هشتگ‌ها و تگ لوكيشن را فراموش نكنيد
هشتگ‌ها براي اين به وجود آمده‌اند كه افراد شما را راحت‌تر پيدا كنند.
شما مي‌توانيد از اين امكان به شيوه‌اي استفاده كنيد تا در نهايت به Follow شدن شما و افزايش فالوور اينستاگرام ختم شود.
در هر حوزه‌اي كه كار مي‌كنيد 2 تا 4 هشتگ مهم آن را پيدا كنيد و در پست‌هاي خود از آن استفاد كنيد. به هيچ وجه از هشتگ‌هاي بي ربط استفاده نكنيد چرا كه منجر به بي اعتمادي مي‌شود.
استفاده از تگ لوكيشن نيز به شدت پيشنهاد مي‌شود. اين موضوع خصوصا براي مردم شهرستان‌ها اهميت بيشتري دارد. مردم محلي علاقه دارند تا پيج‌هاي فعال اينستاگرام كه از لحاظ جغرافيايي به آن‌ها نزديك هستند را فالو كنند. در نتيجه هنگامي كه شما در پست‌هايتان از اين تگ استفاده مي‌كنيد، توسط هم شهري‌هاي خود فالو خواهيد شد.

 

سخن پاياني
در اين نوشتار تمام سعي خود را كرديم تا به صورت خلاصه 9 راه حل كاملا رايگان براي افزايش تعداد فالوور را به شما معرفي كنيم. تنها نكته‌اي كه در انتهاي اين متن شايسته مي‌دانيم كه به آن اشاره كنيم اين است كه هيچ كدام از اين راه‌حل‌ها نمي‌توانند به تنهايي منجر به زياد شدن فالوور اينستاگرام شما شوند بلكه بايد تمام آن‌ها را در كنار هم استفاده كنيد.
درضمن براي خريد فالوور واقعي اينستاگرام و ساير خدمات مربوط مي توانيد به سايت تخصصي باي فالوور مراجعه كنيد.


برچسب: خريد فالوور اينستاگرام ، افزايش فالوور اينستاگرام،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۵۴:۵۸ توسط:فرزاد موضوع: نظرات (0)

چگونه فروش خود در اينستاگرام را افزايش دهيم؟

 چگونه در اينستاگرام فروش خود را بيشتر كنيم؟


امروزه روش‎‌هاي بازاريابي تغييرات زيادي كرده‌اند و ديگر كمتر كسي از شيوه‌هاي سنتي براي افزايش فروش خود استفاده مي‌كند. اينستاگرام يكي از بهترين فضاها براي بازاريابي است و به اين فرايند اينستاگرام ماركتينگ گفته مي‌شود، همانطور كه مي‌دانيد بخش قابل توجهي از خريد و فروش‌ها در دنياي امروز از طريق اينستاگرام شكل مي‌گيرد چرا كه جمعيت قابل توجهي از افراد در اين فضا حضور داشته و ارتباط صميمي بين مشتري و شخص فروشنده شكل مي‌گيرد.
در اين مقاله چند نكته‌ي مهم براي افزايش فروش در اينستاگرام را بيان خواهيم كرد پس تا انتهاي اين نوشته با ما همراه باشيد.
نكاتي كه براي افزايش فروش در اينستاگرام بايد آن‌ها را رعايت كنيد:

 

 

 

. تبديل اكانت معمولي به اكانت تجاري
اكانت‌هاي تجاري اين امكان را به صاحبشان مي‌دهند تا بتوانند ميزان تعامل كاربران، ساعاتي كه فالوورها بيشترين بازديد از پست‌ها را داشته اند و موارد اين چنيني را به خوبي بررسي كرده و در نهايت در رابطه با بهترين زمان انتشار پست و ... تصميم بگيرند.
تبديل يك حساب معمولي به يك حساب تجاري كار ساده‌اي است. كافي است كه از بخش تنظيمات خساب خود را به يك حساب تجاري تبديل كنيد. اين حساب كاربري بايد فقط و فقط به حرفه و حوزه‌ي كسب و كار شما اختصاص داشته باشد و نه هيچ چيز ديگري.

 

. پروفايل خوب و قرار دادن آدرس سايت در بيوگرافي
اولا كه تصوير نمايه‌ي شما بايد حرفه‌اي و حدالامكان عكس لوگوي كسب‌و‌كارتان باشد.
شما در بخش بيوگرافي بايد بيان كنيد كه چه كسي هستيد، چه خدماتي ارائه مي‌كنيد و چه چيزي داريد كه شما را با ساير اشخاص متفاوت مي‌كند. اگر مي‌خواهيد افرادي كه از پيج شما بازديد مي‌كنند و هدف خاصي ندارند به يك مشتري واقعي تبديل شوند، بايد راه را كاملا مشخص در بيوگرافي خود قرار دهيد. كاري كنيد كه آن‌ها ديگر نيازي به فكر كردن نداشته باشند و فقط كاري كه شما مي‌خواهيد را انجام دهند. در بخش بيوگرافي با استفاده از ايموجي‌ها به كاربر بگوييد كه بايد چه كاري انجام دهد.
همچنين بهتر است كه آدرس وبسايت خود را هم در اين قسمت قرار دهيد تا شكل و شمايل شكيل‌تري به خودتان بگيريد.

 

. استفاده‌ي درست از هشتگ‌ها
هشتگ‌ها يك راه خوب براي شناخته شدن هستند.
اگر نياز داريد كه فروش خود را در اينستاگرام افزايش دهيد لازم است كه اولا هشتگ‌هاي مهم در حوزه‌ي كسب و كار خود را پيدا كرده و ثانيا هشتگ‌هاي منحصر به فرد برند خود را نيز توليد كنيد. سپس در هر پستي كه در سطح اينستاگرام منتشر مي‌كنيد از اين هشتگ منحصر به فرد استفاده كرده تا مانند مهر شما عمل كند. استفاده از هشتگ‌ها به تعداد زياد اما كار اصلا درستي نيست. برخي فكر مي‌كنند كه با قرار دادن تعداد زيادي هشتگ با ربط و بي ربط مي‌توانند احتمال ديده شدن خود را افزايش دهند. در صورتي كه چنين است. اگر از هشتگ‌هاي ترند استفاده مي‌كنيد، مدت زمان ديده شدن شما كمتر از چند ثانيه خواهد بود. چرا كه در هر ثانيه صدها پست در همان زمينه منتشر مي‌شود.

 

. استفاده از تبليغات
اين كار مناسب افرادي است كه از بودجه‌ي كافي برخوردارند. با اين حال راه‌هاي تبليغات زياد است و افراد با هر سطحي از بودجه مي‌توانند آن را انجام دهند. استفاده از تبليغات توسط اينفلوئنسرها مي‌تواند كمي هزينه‌بر باشد و اگر شما هم در ابتداي راه هستيد، احتمالا براي شما نشدني خواهد بود. اما ميكرواينفلوئنسرها مي‌توانند گزينه‌ي خوبي براي شما باشند. آن‌ها احتمالا با هزينه‌ي بسيار كمتري تبليغ شما را مي‌كنند. البته پيش از هر اقدامي بايد بررسي كنيد كه كدام ميكرواينفلوئنسر مي‌تواند براي شما بازدهي بالاتري داشته باشد.

 

. استوري كردن و نشان دادن مهلت خريد
استوري يك فضاي جذاب براي كاربران است. افراد زيادي از اين امكان استفاده مي‌كنند تا محصولات خود را به فالوورهايشان نشان داده و آن‌ها را ترغيب كنند تا از محصول خريداري كنند. كافي است كه عكس محصول خود را استوري كرده و در آن ذكر كنيد كه براي مثال فقط 2 تا از اين جنس باقي مانده است. آنگاه افرادي كه استوري شما را مي‌بينند هيجان‌زده‌تر شده و احتمال خريد آن‌ها افزايش پيدا مي‌كند. بهتر است كه براي استوري لينك قرار داده و بگوييد كه با وارد شدن به اين لينك مي‌توانند خريد خود را انجام دهند.

 

. توجه به كيفيت عكس محصولات
يكي از نكات بسيار مهم كه بايد به آن دقت داشته باشيد تا فروش خود در اينستاگرام را افزايش دهيد اين است كه اولا از فيلترها براي زيباتر كردن عكس محصولات خود استفاده نكنيد. چرا كه اين امر منجر به تغيير رنگ و شكل محصول شده و در نهايت منجر به بي اعتمادي خريداران نسبت به شما خواهد شد. در عوض سعي كنيد كه محصول خود را در يك محيط خوب و با نورپردازي مناسب قرار داده و از آن عكاسي كنيد تا عكس آن به بهترين كيفيت ممكن باشد. اين كار را مي‌توانيد با دوبين معمولي تلفن همراه خود نيز انجام دهيد. بهتر است از چند زاويه مختلف از محصول خود عكس بگيريد تا افراد بيننده تمام زواياي آن را به خوبي مشاهده كنند.

 

. احترام به مشتري و پاسخ دادن سريع
هرگز در پست‌هاي خود از عباراتي مانند فقط خريدار واقعي دايركت بدهد يا جملات اين چنيني استفاده نكنيد. شما بايد ياد بگيريد كه احترام مهم‌ترين اصل در مشتري مداري است. كسي كه درباره محصول شما چيزي نمي‌داند چطور مي‌تواند اقدام به خريد آن كند. اگر افراد به شما دايركت مي‌دهند و سوال مي‌پرسند، حتما در كوتاه‌ترين زمان ممكن به سوالات آن‌ها پاسخ داده و حتما از جملات احترام آميز اما نه خشك و خيلي رسمي استفاده كنيد. اين يكي از مهم‌ترين رازهاي افزايش فروش در اينستاگرام است كه در بلند مدت به شدت جواب مي‌دهد.

 

. خريد فالوور و لايك اينستاگرام

براي اينكه بتوانيد به پيج خود اعتبار دهيد بايد تعداد فالوور هاي خود را افزايش دهيد و متناسب با آن تعداد لايك نيز بايد بالا برود تا 
شما بتوانيد به كاربران نشان دهيد كه كسب و كار حرفه اي داريد...
از طرفي اين تناسب باعث ميشود تا ديگران به شما اعتماد كنند و كالا يا خدمات شما را خريداري نمايند كه اين موضوع سبب افزايش ميزان درآمد شما خواهد گشت.
براي بالا بردن تعداد فالوور و لايك بصورت همزمان و متناسب بهترين روش خريد فالوور اينستاگرام و خريد لايك ايراني مي باشد با صرف اندك هزينه اي دركمتر از چند ساعت اين امر به راحتي برايتان انجام ميشود.

 

نكته‌ي پاياني
در اين نوشته سعي كرديم تا روش‌هاي افزايش فروش در اينستاگرام را بيان كنيم. راه‌هاي متنوعي براي انجام اين كار وجود دارد.
بهتر است به پيج ساير افراد كه فروش خوبي دارند سر بزنيد و ويژگي‌هاي آن‌ها را نيز بررسي كنيد.
البته به هيچ وجه از هيچ كسي كپي نكنيد...
شما بايد بهترين و منحصر به فرد ترين نسخه در نوع خود باشيد. تنها چيزي كه لازم است دوباره به آن اشاره كنيم، احترام به مشتري است. اين كار مي‌تواند تا مدت‌ها در ذهن فرد حك شده و همچنان مشتري وفادار شما باقي بماند.


برچسب: خريد فالوور اينستاگرام ، خريد لايك اينستاگرام ، لايك ايراني،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۲۸:۲۰ توسط:فرزاد موضوع: نظرات (0)