آموزش روش هاي افزايش فالوور اينستاگرام آموزش روش هاي افزايش فالوور اينستاگرام .

آموزش روش هاي افزايش فالوور اينستاگرام

مزيت هاي خريد پيج اينستاگرام

مزيت هاي خريد پيج اينستاگرام


امكان ندارد كه صاحب يك پيج اينستاگرامي باشيد و يا اين كه نقشه‎ي راه اندازي يك پيج در اين شبكه‌ي اجتماعي را در سر پرورانده باشيد و به اين موضوع فكر نكنيد كه چگونه و چطور تعداد دنبال‌كننده‌هاي خود را افزايش دهيد. حقيقت اين است كه افزايش تعداد فالوورهاي پيج كاري است كه از دست همه‌ي افراد بر مي‌آيد اما نياز به صبوري خاصي دارد. همين موضوع صبر و تلاش است كه باعث مي‌شود افراد به دنبال راه‌هاي ميانبر ديگري باشند. بيشترين عاملي كه سبب مي‌شود افراد از راه‌اندازي پيج ترس داشته باشند اين است كه مدام خود را با پيج‌هاي باسابقه و مشهور مقايسه كرده و نااميد مي‌شوند. همين موضوع سبب شده كه راه‌هاي ميانبري مانند خريد پيج اينستاگرام به وجود آيد. در اين نوشته توضيح مي‌دهيم كه خريد پيج اينستاگرام چيست، چ مزايا و معايبي دارد و چگونه مي‌توان آن را انجام داد.

 

 


چرا بايد فعاليت خود را در اينستاگرام شروع كنيم؟
بي شك اينستاگرام محبوب‌ترين شبكه‌ي اجتماعي در سراسر جهان است. بيش از يك ميليارد كاربر فعال در سراسر جهان و بيش از سي ميليون كاربر در ايران نشان‌دهنده‌ي پتانسيل بالاي اين شبكه‌ي اجتماعي براي تجارت و كسب درآمد است. اين روزها از پير و جوان در حال استفاده از اين شبكه‌ي اجتماعي هستند و قطعا محتوايي كه توليد مي‌كنيد مي‌تواند توسط افراد بسياري ديده شود. بنابراين مي‌توان نتيجه گرفت كه داشتن يك پيج در اينستاگرام مي‌تواند تا حد زيادي به موفقيت شما در كسب‌و‌كارتان كمك كند.

 


چرا نياز به خريد پيج اينستاگرام داريم؟
افراد تصميم مي‌گيرند كه در يك حوزه شروع به كار كنند. آن‌ها در ابتدا با انرژي زيادي وارد اين قضيه مي‌شوند. زماني كه تصميم مي‌گيرند رقباي خود را بررسي كنند، انگار يك ليوان آب سرد روي صورت آن‌ها ريخته مي‌شود. نااميدي اولين احساسي است كه بعد از اين بررسي‌ها به انسان دست مي‌دهد. افراد با ديدن رقباي قدرتمند خود كه سال‌هاست در اين زمينه در حال فعاليت هستند، به يكباره تمام اميد خود را از دست مي‌دهند. اين در حالي است كه بايد فكر كنند كه اين افراد هم روزي از صفر شروع كرده‌اند و كم كم و به مرور زمان توانستند به جايگاه فعلي خود دست پيدا كنند.
با اين حال راه‌هاي ديگري هم براي شروع فعاليت در اينستاگرام وجود دارد. خريد پيج اينستاگرام يكي از اين راه‌هاست. منظور از خريد پيج اين است كه يك شخص ديگر اقدام به راه اندازي يك پيج مي‌كند، تعداد زيادي فالوور به دست مي‌آورد و سپس آن را براي فروش قرار مي‌دهد. شما با خريد اين پيج نام كاربري، رمز عبور و ساير اطلاعات امنيتي آن را به دست مي‌آوريد. سپس وارد پيج شده و اطلاعات را تغيير مي‌دهيد تا ديگر توسط فرد ديگري قابل دسترسي نباشد. حالا شما در عرض چند ساعت صاحب پيجي با تعداد زيادي فالوور هستيد و مي‌توانيد فعاليت خود را در اينستاگرام بدون ترس و واهمه‌اي شروع كنيد. اما خريد فالوور واقعي اينستاگرام هم مانند هر كار ديگري جنبه‌هاي مثبت و منفي خود را دارد كه بايد به آن‌ها توجه كنيد.

 


خريد پيج اينستاگرام مناسب چه كساني است؟
خريد پيج براي دو دسته از افراد مناسب است. دسته‌ي اول همانطور كه گفتيم، كساني هستند كه در ابتداي راه هستند و نمي‌دانند كه چگونه فعاليت خود در اينستاگرام را شروع كنند. اين افراد بهتر است كه از چنين تكنيك‌هايي استفاده كنند. دسته‌ي دوم افرادي هستند كه به روش‌هاي مختلف جذب فالوور آگاه هستند اما زمان اين را ندارند كه روي اين كارها وقت صرف كنند و يا اين كه عجله‌ي زيادي در به دست آوردن يك پيج با تعداد زيادي فالوور دارند. اين اشخاص بهتر است كه به جاي تمركز روي راه‌هاي مختلف با خريدن يك پيج اينستاگرام خيال خود را از بابت فالوورها راحت كنند.

 


خريد پيج چه فايده‌اي دارد؟
اگر صلاحيت ما را به عنوان يك راهنما تاييد كنيد، لازم است به شما بگوييم كه خريد پيج اينستاگرام هم جنبه‌هاي مثبت و منفي خود را دارد. بنابراين بهتر است ادامه‌ي اين مقاله را هم بخوانيد تا مطمئن شويد اين تكنيك مناسب شما هست يا خير.
تعداد زياد فالوور آماده يكي از مهم‌ترين دلايلي است كه افراد به خريد پيج اينستاگرام روي مي‌آورند. كسب‌و‌كارهاي مختلف نياز دارند تا تعداد دنبال‌كننده‌هاي پيج خود را افزايش دهند. چرا كه اين موضوع تعيين كننده‌ي ميزان بازديد، ميزان بازخورد و تعامل‌ها و در نهايت ميزان فروش و درآمد است. ادمين‌ها به دلايل مختلف نمي‌توانند تعداد دنبال‌كننده‌هاي خود را افزايش دهند و علت اصلي آن نداشتن تجربه‌ي كافي است. در فرايند خريد پيج مي‌توانيد خيلي سريع به تعداد بسيار زيادي حداقل ده هزار فالوور دسترسي پيدا كنيد.
بنابراين مي‌توان نتيجه گرفت كه سرعت بالاي كار هم يكي از دلايلي است كه افراد به انجام اين كار ( خريد پيج) روي مي‌آورند. اين در حالي است كه اگر لازم باشد به شيوه‌هاي معمول ده هزار فالوور به دست آوريد بايد ماه‌ها و يا حتي 1 سال به صورت پيوسته محتوا توليد كنيد و زحمت بكشيد. همچنين هزينه‌هاي ديگري مانند تبليغات و ... هم وجود دارد.

 


جنبه‌ي منفي خريد پيج اينستاگرام
ما اينجا هستيم تا صادقانه تمام جنبه‌هاي مختلف انجام اين كار را با شما در ميان بگذاريم. يكي از مهم‌ترين شكايت‌هاي افراد بعد از خريد پيج اين بوده است كه بعد از مدتي تعداد زيادي از فالوورهاي پيج را از دست مي‌دهند. البته اين موضوع طبيعي است. به اين خاطر كه موضوع پيج تغيير كرده و در نتيجه افراد ممكن است به موضوع جديد علاقه‌اي نداشته باشند و شما را آنفالو كنند. اما اين مشكل هم راه‌حل‌هاي خاص خود را دارد. يكي از راه‌حل‌هاي اساسي اين است كه محتواي خوب و جذابي توليد كنيد كه كاربران نتوانند به راحتي از آن گذر كنند. اما به هر حال مقداري ريزش فالوور طبيعي است.
جنبه‌ي منفي ديگر اين است كه اگر شما پيج را از مجموعه‌هاي نامعتبر خريداري كنيد، ممكن است كه يك پيج با فالوورهاي غيرواقعي به شما تحويل دهند. در نتيجه واضح است كه اين صفحه‌ي اينستاگرامي به هيچ وجه به درد شما نخواهد خورد.
در نتيجه ضروري است كه خريد خود را از سايت‌هاي معتبر مانند باي فالوور انجام دهيد، اين سايت مورد تاييد ماست و محصولات آن از كيفيت بالايي برخوردارند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۱۵:۵۵ توسط:فرزاد موضوع: نظرات (0)

بررسي مزيت خريد لايك ايراني اينستاگرام

مزيت خريد لايك ايراني


بدون شك مي‌توان اينستاگرام را موفق‌ترين شبكه‌ي اجتماعي حال حاضر در جهان از لحاظ تعداد مخاطب دانست.
اين شبكه‌ي اجتماعي با استفاده از ويژگي‌هاي خاص و جذاب خود توانسته به يكي از محبوب‌ترين فضاها براي انتشار عكس و ويدئو تبديل شود. اين روزها ديگر استفاده از اينستاگرام محدود به كارهاي تفريحي نيست. اينستاگرام يكي از بهترين بسترها براي تبليغات و كسب درآمد است. اگر شما محصول يا خدمتي عرضه مي‌كنيد، بهترين راه تبليغ آن اينستاگرام است. اگر شما مدير يك كسب‌و‌كار هستيد بايد بدانيد كه به هيچ وجه نبايد اين فضا را از دست دهيد. اما موفقيت در اين شبكه‌ي اجتماعي هم مستلزم چيزهايي است. داشتن لايك به اندازه‌ي كافي يكي از اين نكات است. با ما همراه باشيد تا با مزيت خريد لايك ايراني بيشتر آشنا شويد.

 

 

منظور از لايك ايراني اينستاگرام چيست؟
به طور كلي هنگامي كه پست شما توسط يك شخص ديگر لايك مي‌شود، به اين معناست كه محتواي توليد شده توسط شما مورد پسند آن شخص قرار گرفته است. بنابراين تعداد زياد لايك نشان دهنده‌ي اين است كه محتواي شما جذاب است و طيف گسترده‌اي از افراد به آن علاقه داشته اند. لايك مي‌تواند توسط افراد با موقعيت‌هاي جغرافيايي مختلف انجام شود. براي مثال پست‌هاي شما مي‌تواند توسط افراد ايراني يا خارجي انجام شود. بنابراين هنگامي كه از لايك ايراني سخن مي‌گوييم منظور ما اين است كه پست شما توسط يك فرد كه لوكيشن آن در ايران است، لايك شده.

 


خريد لايك ايراني چيست؟
شايد براي شما عجيب باشد كه بدانيد لايك را مي‌توان خريد. اما چرا افراد اقدام به خريد لايك مي‌كنند. داشتن لايك به تعداد بالا به منزله‌ي هويت و شخصيت براي يك پيج است. هنگامي كه افراد به دو پيچ با وضعيت مشابه بر مي‌خورند به پيجي اطمينان بيشتر دارند كه تعداد لايك‌هاي آن بيشتر باشد. همچنين اينستاگرام طي بررسي خود پيج‌هايي را بهتر مي‌بيند كه تعداد لايك‌هاي آن بيشتر باشد. لايك بيشتر نشانه‌ي تعامل كاربر با پيجي است كه آن را فالو كرده. به همين خاطر افزايش تعداد لايك هميشه به نفع شما خواهد بود. روش‌‎هاي مختلفي براي افزايش لايك وجود دارد مانند توليد محتواي جذاب، تبليغات و ... . اما در اين ميان خريد لايك يكي از سريع‌ترين راه‌هايي است كه مي‌تواند شما را به هدفتان برساند.
خريد لايك ايراني يكي از بهترين گزينه‌ها براي كسب‌و‌كارهايي است كه در ايران فعاليت مي‌كنند. اگر حوزه‌ي فعاليت شما به داخل مرزهاي ايران محدود مي‌شود، در نتيجه بهتر است كه لايكي خريداري كنيد كه توسط كاربران ايراني كه در داخل كشور در حال فعاليت در اينستاگرام هستند. اما چرا؟ انجام اين كار چه فايده‌اي براي شما خواهد داشت.

 


مزيت خريد لايك ايراني چيست؟
يكي از مهم‌ترين گام‌هايي كه براي پيشبرد اهداف خود در اينستاگرام لازم است انجام دهيد اين است كه برنامه‌اي تدوين كنيد كه با استفاده از آن تعداد لايك‌هاي پست‌ها و در مجموع تعداد لايك‌هاي پيج خود را افزايش دهيد. همانطور كه گفتيم خريد لايك ايراني يكي از اين راه‌هاست. اما اين كار چه فايده‌اي براي شما خواهد داشت؟


ديده شدن پيج توسط افراد ايراني بيشتر
خريد لايك ايراني سبب مي‌شود كه پست و به طور كلي پيج شما در معرض افراد ايراني بيشتري قرار بگيرد. به همين خاطر اگر حوزه‌ي فعاليت شما به داخل ايران محدود مي‌شود، پيشنهاد مي‌كنيم كه از تكنيك خريد لايك ايراني استفاده كنيد. چرا كه الگوريتم‌هاي اينستاگرام به شيوه‌اي طراحي شده اند كه به موقعيت جغرافيايي حساب‌هايي كه يك پست را لايك مي‌كنند، توجه زيادي دارد. اين شيوه از طراحي سبب مي‎شود كه افراد مختلف در اينستاگرام بيشترين رضايت ممكن را از محتواي ارائه شده در آن داشته باشند. چرا كه محتوايي را خواهند ديد كه به احتمال زياد براي آن‌ها جذابيت زيادي خواهد داشت و اين امر منجر به استفاده‌ي بيشتر آن‌ها از اين شبكه‌ي اجتماعي خواهد شد.


جلب اعتماد بيشتر
خريد لايك ايراني مي‌تواند اعتماد كاربران را به سوي شما جلب كند. از آنجايي كه بخش قابل توجه و نزديك به صد در صد مخاطبان شما ايراني هستند، در نتيجه آن‌ها با ديدن تعداد لايك‌هاي زياد شما با احتمال بيشتري به شما اعتماد خواهند كرد. از آنجايي كه تعداد پيج‌هاي كلاهبرداري هم اين روزها به شدت افزايش يافته است، به همين دليل كاربران نسبت به چنين موضوعاتي هوشمند‌تر شده‌اند و به دفعات مشاهده شده كه كاربران اينستاگرام براي صحت يك پيج به ليست كساني كه يك پست را لايك كرده‌اند نگاهي مي‌اندازند تا از اين بابت مطمئن شوند. از آنجايي كه شما لايك ايراني خريده‌ايد بنابراين ليست كساني كه شما را لايك كرده‌اند، اكانت‌هاي ايراني با اسامي واقعي و عكس خوب است كه مي‌تواند جلوه‌ي خوبي به پست شما ببخشد.


راه هموارتر براي ورود به بخش اكسپلورر
خريد لايك ايراني كه توسط كاربران واقعي انجام شده و نه اكانت‌هاي فيك مي‌تواند راه ورود شما به اكسپلورر را بسيار هموارتر سازد. اكسپلورر بخشي از اينستاگرام است كه با علامت ذره بين مشخص شده است. هنگامي كه شما وارد اين بخش مي‌‎شويد با انبوهي از پست‌ها مواجه خواهيد شد. وجه مشترك تمام اين پست‌ها اين است كه تعداد لايك و كامنت بالايي دارند. اين پست‌ها توسط افراد بسياري ديده مي‌شوند به همين خاطر مي‌توانند در مدت زمان كوتاهي شما را به تعداد فالوورهاي زيادي برسانند. پست‌هايي كه در اين بخش به نمايش در مي‌آيند بسيار بيشتر از ساير پست‌ها دست به دست مي‌شوند و افراد بسيار زيادي آن‌ها را مشاهده و لايك كرده و حتي آن را ذخيره كرده و يا كامنت مي‌گذارند. تمام اين عوامل در كنار هم مي‌توانند در كنار هم منجر به اين اتفاق شوند كه ميزان تعامل پيج شما به شدت افزايش پيدا كند و اين بدان معناست كه راه موفقيت و مشهور شدن در اين فضا را به درستي پيموده‌ايد.

 


سخن پاياني
همانطور كه در اين نوشتار به آن اشاره كرديم، داشتن لايك ايراني يكي از اولين مولفه‌هايي است كه براي مطرح شدن در فضاي مجازي خصوصا اينستاگرام به آن نياز داريد. بدون داشتن لايك گويي چيزي نداريد. برخي افراد اقدام به خريد فالوور يا افزايش فالوور به شيوه‌هاي مختلف مي‌كنند اما از اين موضوع غافل مي‌شوند كه داشتن لايك در كنار تعداد زياد فالوور ضروري است. لايكي كه توسط حساب‌هاي واقعي انجام مي‌شود ارزشش صدها برابر بيشتر از لايك توسط اكانت‌هاي فيك است.
براي خريد لايك ايراني داراي ضمانت از سايت ديجي فالوور خريد كنيد.


برچسب: خريد لايك اينستاگرام ، افزايش فالوور اينستاگرام، لايك ايراني،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۹:۴۶ توسط:فرزاد موضوع: نظرات (0)

آموزش برندسازي در اينستاگرام بصورت رايگان

چگونه در اينستاگرام برند سازي كنيم ؟


اينستاگرام شبكه‌ي اجتماعي است كه خيلي سريع توانست رقباي خود را پشت سر گذاشته به طوري كه اين روزها هيچ شبكه‌ي اجتماعي تصويرمحوري به اندازه‌ي اينستاگرام، در سطح جهان محبوبيت ندارد. همين موضوع باعث شده كسب‌و‌كارهاي زيادي نسخه‌ي آنلاين خود را در اين فضا برپا كنند. در نتيجه واضح است كه بيزنس‌هاي مختلف تلاش خود را بر آن دارند تا برند خود را بيش از ديگران بر سر زبان‌ها بيافكنند. برندسازي يا برندينگ هم در اينستاگرام قواعد و قانون‌هاي مختص به خود را دارد. درنتيجه اگر به دنبال انجام اين كار هستيد، پيشنهاد ما اين است كه در ابتداي راه با مفاهيم ابتدايي و گام‌هاي موثر آن كه توسط كارشناسان باي فالوور بيان شده است، آشنا شده و سپس اقدام به عمل كنيد.

 


منظور از برندسازي چيست؟
هر كاري كه شما انجام مي‌دهيد تا يك خاطره يا تصويري پاك نشدني در ذهن مخاطب خود شويد، يك عمل برندسازي است.
اين كار مي‌تواند با استفاده از لوگوي پيج‌شما يا محتوايي كه توليد مي‌كنيد باشد. راه‌هاي مختلفي براي انجام اين كار وجود دارد كه بيشتر آن‌ها وابستگي زيادي به خلاقيت دارند. هنگامي كه اين كار در فضاي اينستاگرام انجام مي‌شود، به آن برندسازي اينستاگرام گفته مي‌شود.


3 مرحله‌ي اساسي برندسازي اينستاگرام
براي اين كه بتوانيد فرايند ساخت برند در اينستاگرام را شروع كنيد، نياز است كه اين 3 مرحله را بررسي كرده و آن‌ها را براي خود روشن سازيد.
پيش از هر چيزي شما بايد بدانيد كه دقيقا چه چيزي را ارائه مي‌كنيد. محصول يا خدمت شما بايد كاملا مشخص باشد.
بعد از آن بايد به اين موضوع فكر كنيد كه چه ارزش افزوده‌اي نسبت به رقباي خود داريد ( چه وجه برتري و تمايز مثبتي داريد).
پرسوناي مخاطب خود را مشخص كنيد. مثلا مخاطب پيج شما از چه رنج سني هستند و از چه نوع محتوايي مي‌توانند تاثير بيشتري دريافت كنند.


قرار دادن لينك سايت در بيوگرافي
هيچ چيز به اندازه‌ي حرفه‌اي بودن نمي‌تواند كاربران را تحت تاثير خود قرار دهد. كارشناسان باي فالوور پيشنهاد مي‌كنند كه حتما براي پيج خود يك وبسايت طراحي كنيد. طراحي كردن يك وبسايت هم كار بسيار آساني است. نياز به خريد هاست و دامنه و نصب يك سيستم مديريت محتوا خواهيد داشت. در بخش بيوگرافي اينستاگرام اين امكان وجود دارد كه لينك وبسايت را در آن قسمت قرار دهيد و حالت كليك كردن داشته باشد. شما بايد دقيقا بعد از نام برند خود لينك وبسايت را قرار دهيد.


تعامل با مخاطب در اينستاگرام
حتما براي شما هم پيش آمده كه رفتار خوب يك فروشنده در دنياي فيزيكي يا اينستاگرام سبب شده كه پيج آن‌ها براي هميشه يا حداقل مدت طولاني در ذهن شما ثبت شود. در نتيجه مي‌توان اينطور در نظر گرفته كه تعامل خوب با مخاطب يكي از بهترين راه‌هاي ساخت برند در اينستاگرام است. متخصصان باي فالوور معتقدند كه در فرايند برندسازي اينستاگرام اين تعامل نه تنها در بخش كامنت‌ها بايد رعايت شود، بلكه بايد در دايركت هم با احترام و به صورت كامل به سوالات مشتريان خود پاسخ دهيد.


جالب بودن برند
همانطور كه مي‌دانيد اينستاگرام فضايي است كه براي سرگرمي شكل گرفته. عموم افرادي كه در اين فضا حضور دارند هم اينستاگرام را يك فضاي جالب كه مي‌تواند نكات آموزنده و سرگرم‌كننده را به صورت همزان داشته باشد مي‌دانند. در نتيجه اگر فكر مي‌كنيد كه پرسوناي مخاطب شما اين امكان را براي شما فراهم مي‌كنند تا كمي راحت‌تر باشيد، بهتر است كه كمي به جنبه‌هاي طنازانه و جالب هم فكر كنيد. چرا كه كاربران اينستاگرام علاقه‌ي زيادي به اين بخش از محتواها دارند. شما بايد كاري كنيد كه تماشاي تبليغات شما توسط كاربران اينستاگرام لذت بخش باشد.


از هشتگ‌هاي مناسب استفاده كنيد
شما در هر پست اينستاگرام مي‌توانيد تا 30 هشتگ را قرار دهيد. اما اين تعداد به نظر زياد مي‌رسد. تحقيقات نشان داده كه براي هر پست بين 5 تا 10 هشتگ مي‌تواند مناسب باشد. هشتگ‌ها بايد به شيوه‌هاي مختلفي استفاده شوند. براي مثال شما بايد در ابتدا يك هشتگ كاملا منحصر به فرد براي كسب‌و‌كار خود داشته باشيد كه فقط و فقط مختص به شما بوده و زير تمام پست‌ها استفاده شود. اين هشتگ مي‌تواند به نوعي امضاي شما باشد. از سوي ديگر استفاده از چند هشتگ ترند و چند هشتگ طولاني‌تر اما نزديك به محتواي شما مي‌تواند بسيار مفيد واقع شود.


جنبه‌ي بصري منحصر به فردي داشته باشيد
همانطور كه گفتيم شبكه‌ي اجتماعي اينستاگرام بر پايه‌ي محتواي ديداري يا بصري است. در نتيجه شما بايد كاري كنيد كه اگر مخاطبي يك محتوا مشابه شما ديد، شما را به خاطر آورد. براي اين كه چنين اتفاقي رخ دهد شما بايد يك سبك گرافيكي خاص را انتخاب كنيد كه هم زيبا باشد و هم به محتواي شما بخورد و از سويي ديگر بايد در استفاده‌ي از آن ثابت قدم باشيد و آن را عوض نكنيد. براي ويدئوهاي تبليغاتي خود نيز تم خاصي در نظر بگيريد. هنگامي كه در استوري يا پست‌ها از فيلتر استفاده مي‌كنيد بايد مطمئن باشيد كه هميشه از يك فيلتر استفاده مي‌كنيد. چرا كه در غير اين صورت پيج شما نماي خوبي نخواهد داشت. اگر محصول فيزيكي به فروش مي‌رسانيد، بهتر است كه خودتان از محصول عكس بگيريد و يك محتواي واقعي به مخاطب خود ارائه كنيد.


سبك متفاوتي داشته باشيد
متاسفانه با رواج استفاده از اينستاگرام ، كپي برداري هم شيوع پيدا كرده است. افراد بدون خلاقيت و بدون توجه به ساخت برند در اينستاگرام فقط شيوه‌هاي مختلف را بدون تغيير پياده سازي مي‌كنند. اين در حالي است كه متخصصان باي فالوور پيشنهاد مي‌كنند كه براي يك برندسازي در اينستاگرام كه موفقيت آميز باشد نياز است كه ساختار محتواي منحصر به فرد خود را داشته باشيد و سپس اقدام به معرفي خود كنيد. پست‌هاي شما كه شامل عكس و كپشن هستند، بايد بيانگر اين باشند كه متعلق به كدام برند هستند و اين نشان دادن نبايد به صورت مستقيم بلكه از شيوه‌ي نوشتار و عكاسي مشخص باشد.


نكته‌ي پاياني
براي اين كه در اينستاگرام درآمد خود را افزايش دهيد، نياز است كه برندسازي اينستاگرام را جدي بگيريد.
چرا كه برند و نام شما بايد شناخته شده و در اذهان باقي بماند، در اين نوشته از سخن متخصصان سايت باي فالوور تعدادي از مهم‌ترين نكات در رابطه با برندسازي اينستاگرام را مورد بررسي قرار داديم. مشاهده كرديد كه همه‌ي اين موارد جزء بديهي‌ترين اصول فعاليت در يك شبكه‌ي اجتماعي مانند اينستاگرام است كه رعايت آن‌ها مي‌تواند ارتقاء پيج و كسب‌و‌كار شما را در بر داشته باشد.
همچنين جهت بيشتر ديدن شدن برند خود ميتوانيد از تكنيك خريد فالوور ارزان كه بسيار كم هزينه ميباشد استفاده نماييد ، سپاس از همراهي شما تا انتهاي مطلب .


برچسب: برندسازي در اينستاگرام،،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۸:۰۹ توسط:فرزاد موضوع: نظرات (0)