آموزش روش های افزایش فالوور اینستاگرام آموزش روش های افزایش فالوور اینستاگرام .

آموزش روش های افزایش فالوور اینستاگرام

چگونه فروش خود در اینستاگرام را افزایش دهیم؟

 چگونه در اینستاگرام فروش خود را بیشتر کنیم؟


امروزه روش‎‌های بازاریابی تغییرات زیادی کرده‌اند و دیگر کمتر کسی از شیوه‌های سنتی برای افزایش فروش خود استفاده می‌کند. اینستاگرام یکی از بهترین فضاها برای بازاریابی است و به این فرایند اینستاگرام مارکتینگ گفته می‌شود، همانطور که می‌دانید بخش قابل توجهی از خرید و فروش‌ها در دنیای امروز از طریق اینستاگرام شکل می‌گیرد چرا که جمعیت قابل توجهی از افراد در این فضا حضور داشته و ارتباط صمیمی بین مشتری و شخص فروشنده شکل می‌گیرد.
در این مقاله چند نکته‌ی مهم برای افزایش فروش در اینستاگرام را بیان خواهیم کرد پس تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.
نکاتی که برای افزایش فروش در اینستاگرام باید آن‌ها را رعایت کنید:

 

 

 

. تبدیل اکانت معمولی به اکانت تجاری
اکانت‌های تجاری این امکان را به صاحبشان می‌دهند تا بتوانند میزان تعامل کاربران، ساعاتی که فالوورها بیشترین بازدید از پست‌ها را داشته اند و موارد این چنینی را به خوبی بررسی کرده و در نهایت در رابطه با بهترین زمان انتشار پست و ... تصمیم بگیرند.
تبدیل یک حساب معمولی به یک حساب تجاری کار ساده‌ای است. کافی است که از بخش تنظیمات خساب خود را به یک حساب تجاری تبدیل کنید. این حساب کاربری باید فقط و فقط به حرفه و حوزه‌ی کسب و کار شما اختصاص داشته باشد و نه هیچ چیز دیگری.

 

. پروفایل خوب و قرار دادن آدرس سایت در بیوگرافی
اولا که تصویر نمایه‌ی شما باید حرفه‌ای و حدالامکان عکس لوگوی کسب‌و‌کارتان باشد.
شما در بخش بیوگرافی باید بیان کنید که چه کسی هستید، چه خدماتی ارائه می‌کنید و چه چیزی دارید که شما را با سایر اشخاص متفاوت می‌کند. اگر می‌خواهید افرادی که از پیج شما بازدید می‌کنند و هدف خاصی ندارند به یک مشتری واقعی تبدیل شوند، باید راه را کاملا مشخص در بیوگرافی خود قرار دهید. کاری کنید که آن‌ها دیگر نیازی به فکر کردن نداشته باشند و فقط کاری که شما می‌خواهید را انجام دهند. در بخش بیوگرافی با استفاده از ایموجی‌ها به کاربر بگویید که باید چه کاری انجام دهد.
همچنین بهتر است که آدرس وبسایت خود را هم در این قسمت قرار دهید تا شکل و شمایل شکیل‌تری به خودتان بگیرید.

 

. استفاده‌ی درست از هشتگ‌ها
هشتگ‌ها یک راه خوب برای شناخته شدن هستند.
اگر نیاز دارید که فروش خود را در اینستاگرام افزایش دهید لازم است که اولا هشتگ‌های مهم در حوزه‌ی کسب و کار خود را پیدا کرده و ثانیا هشتگ‌های منحصر به فرد برند خود را نیز تولید کنید. سپس در هر پستی که در سطح اینستاگرام منتشر می‌کنید از این هشتگ منحصر به فرد استفاده کرده تا مانند مهر شما عمل کند. استفاده از هشتگ‌ها به تعداد زیاد اما کار اصلا درستی نیست. برخی فکر می‌کنند که با قرار دادن تعداد زیادی هشتگ با ربط و بی ربط می‌توانند احتمال دیده شدن خود را افزایش دهند. در صورتی که چنین است. اگر از هشتگ‌های ترند استفاده می‌کنید، مدت زمان دیده شدن شما کمتر از چند ثانیه خواهد بود. چرا که در هر ثانیه صدها پست در همان زمینه منتشر می‌شود.

 

. استفاده از تبلیغات
این کار مناسب افرادی است که از بودجه‌ی کافی برخوردارند. با این حال راه‌های تبلیغات زیاد است و افراد با هر سطحی از بودجه می‌توانند آن را انجام دهند. استفاده از تبلیغات توسط اینفلوئنسرها می‌تواند کمی هزینه‌بر باشد و اگر شما هم در ابتدای راه هستید، احتمالا برای شما نشدنی خواهد بود. اما میکرواینفلوئنسرها می‌توانند گزینه‌ی خوبی برای شما باشند. آن‌ها احتمالا با هزینه‌ی بسیار کمتری تبلیغ شما را می‌کنند. البته پیش از هر اقدامی باید بررسی کنید که کدام میکرواینفلوئنسر می‌تواند برای شما بازدهی بالاتری داشته باشد.

 

. استوری کردن و نشان دادن مهلت خرید
استوری یک فضای جذاب برای کاربران است. افراد زیادی از این امکان استفاده می‌کنند تا محصولات خود را به فالوورهایشان نشان داده و آن‌ها را ترغیب کنند تا از محصول خریداری کنند. کافی است که عکس محصول خود را استوری کرده و در آن ذکر کنید که برای مثال فقط 2 تا از این جنس باقی مانده است. آنگاه افرادی که استوری شما را می‌بینند هیجان‌زده‌تر شده و احتمال خرید آن‌ها افزایش پیدا می‌کند. بهتر است که برای استوری لینک قرار داده و بگویید که با وارد شدن به این لینک می‌توانند خرید خود را انجام دهند.

 

. توجه به کیفیت عکس محصولات
یکی از نکات بسیار مهم که باید به آن دقت داشته باشید تا فروش خود در اینستاگرام را افزایش دهید این است که اولا از فیلترها برای زیباتر کردن عکس محصولات خود استفاده نکنید. چرا که این امر منجر به تغییر رنگ و شکل محصول شده و در نهایت منجر به بی اعتمادی خریداران نسبت به شما خواهد شد. در عوض سعی کنید که محصول خود را در یک محیط خوب و با نورپردازی مناسب قرار داده و از آن عکاسی کنید تا عکس آن به بهترین کیفیت ممکن باشد. این کار را می‌توانید با دوبین معمولی تلفن همراه خود نیز انجام دهید. بهتر است از چند زاویه مختلف از محصول خود عکس بگیرید تا افراد بیننده تمام زوایای آن را به خوبی مشاهده کنند.

 

. احترام به مشتری و پاسخ دادن سریع
هرگز در پست‌های خود از عباراتی مانند فقط خریدار واقعی دایرکت بدهد یا جملات این چنینی استفاده نکنید. شما باید یاد بگیرید که احترام مهم‌ترین اصل در مشتری مداری است. کسی که درباره محصول شما چیزی نمی‌داند چطور می‌تواند اقدام به خرید آن کند. اگر افراد به شما دایرکت می‌دهند و سوال می‌پرسند، حتما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سوالات آن‌ها پاسخ داده و حتما از جملات احترام آمیز اما نه خشک و خیلی رسمی استفاده کنید. این یکی از مهم‌ترین رازهای افزایش فروش در اینستاگرام است که در بلند مدت به شدت جواب می‌دهد.

 

. خرید فالوور و لایک اینستاگرام

برای اینکه بتوانید به پیج خود اعتبار دهید باید تعداد فالوور های خود را افزایش دهید و متناسب با آن تعداد لایک نیز باید بالا برود تا 
شما بتوانید به کاربران نشان دهید که کسب و کار حرفه ای دارید...
از طرفی این تناسب باعث میشود تا دیگران به شما اعتماد کنند و کالا یا خدمات شما را خریداری نمایند که این موضوع سبب افزایش میزان درآمد شما خواهد گشت.
برای بالا بردن تعداد فالوور و لایک بصورت همزمان و متناسب بهترین روش خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک ایرانی می باشد با صرف اندک هزینه ای درکمتر از چند ساعت این امر به راحتی برایتان انجام میشود.

 

نکته‌ی پایانی
در این نوشته سعی کردیم تا روش‌های افزایش فروش در اینستاگرام را بیان کنیم. راه‌های متنوعی برای انجام این کار وجود دارد.
بهتر است به پیج سایر افراد که فروش خوبی دارند سر بزنید و ویژگی‌های آن‌ها را نیز بررسی کنید.
البته به هیچ وجه از هیچ کسی کپی نکنید...
شما باید بهترین و منحصر به فرد ترین نسخه در نوع خود باشید. تنها چیزی که لازم است دوباره به آن اشاره کنیم، احترام به مشتری است. این کار می‌تواند تا مدت‌ها در ذهن فرد حک شده و همچنان مشتری وفادار شما باقی بماند.


برچسب: خرید فالوور اینستاگرام ، خرید لایک اینستاگرام ، لایک ایرانی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۲۸:۲۰ توسط:فرزاد موضوع: نظرات (0)