آموزش روش هاي افزايش فالوور اينستاگرام آموزش روش هاي افزايش فالوور اينستاگرام .

آموزش روش هاي افزايش فالوور اينستاگرام

خريد فالوور اينستاگرام

خريد فالوور اينستاگرام چگونه فروش شما را افزايش خواهد داد؟



اگر قادر به توليد محصولي هستيد ( فيزيكي يا ديجيتالي) بهتر است ياد بگيريد كه چطور آن را به فروش برسانيد. يكي از بهترين فضاها براي فروش محصول اينستاگرام است. يك پيج اينستاگرامي مانند مغازه‌اي است كه به صورت كاملا رايگان در اختيار شما قرار داده و شما با استفاده از پست‌ها كه در واقع ويترين مغازه‌ي شماست مي‌توانيد توليدات خود را در معرض ديد قرار دهيد.
بر خلاف دنياي فيزيكي كه تعداد افرادي كه مي‌توانند ويترين شما را ببينند محدود است، در اينستاگرام با چنين محدوديت‌هايي مواجه نيستيد. همين آزادي‌ها سبب شده كه اين شبكه‌ي اجتماعي به يكي از محبوب‌ترين بسترهاي خريد و فروش تبديل شود.
ادمين پيج‌هاي مختلف همواره به دنبال راه‌هايي براي افزايش تعداد فالوورهاي خود هستند كه يكي از آن‌ها خريد فالوور اينستاگرام است. در اين نوشته قصد داريم تا شما را با اين روش آشنا كرده و مزايا و معايب آن را تشريح كنيم.

 

خريد فالوور اينستاگرام



چرا بايد فالوور جذب كرد؟

براي اين كه توان استقامت كردن در برابر رقباي قدرتمند خود در اينستاگرام را داشته باشيد نياز داريد تا پيج شما داراي
تعداد زيادي فالوور باشد. از آنجايي كه استفاده از اينستاگرام رايگان است لذا طبيعي است كه افراد با سطح توانايي و هوش مختلف در اين بستر حضور داشته باشند و به نوعي رقيب شما باشند. به همين دليل لازم است كه هر بار با استفاده از روش‌هاي مختلف اقدام به جذب فالوور كنيد.
فالوور به معني دنبال كننده كسي است كه پيج شما را دنبال كرده و علت اين كار هم چيزي جز خوب بودن و جذاب بودن محصول و محتوايي كه توليد مي‌كنيد نيست. بنابراين هنگامي كه مشاهده مي‌كنيم يك پيج داراي تعداد فالوورهاي بالاست نتيجه مي‌گيريم كه احتمالا بايد چيزهاي خوبي در اين پيج پيدا شود كه تا اين حد طرفدار دارد.

دسته بندي انواع فالوور

در سايت‌هاي مختلف انواع متفاوتي از فالوورها وجود دارد. براي مثال فالوور ايراني ، فالورر ارزان و فالوور خارجي.
در برخي از سايت‌ها فالوور فيك را هم در نظر مي‌گيرند كه ما استفاده از آن را به هيچ عنوان توصيه نمي‌كنيم و علت آن را هم كمي بعد توضيح خواهيم داد.

فالوور ايراني : حساب‌هاي كاربري واقعي هستند كه توسط افرادي مثل من و شما ساخته شده و اين افراد در ايران هستند. اين نوع از فالوور مناسب كساني است كه تمركز اصلي كسب و كارشان در داخل كشور بوده و تمايلي به حضور در بازارهاي بين المللي ندارند. ممكن است اين سوال براي شما پيش بيايد كه چگونه اين امر ممكن است؟ از آنجايي كه اينستاگرام مي‌تواند موقعيت مكاني افراد را به دست آورد لذا پست‌ها را به شيوه‌اي بهينه مي‌كند كه براي افراد در موقعيت‌هاي جغرافيايي مختلف جذاب تر باشد.
فالوورهاي خارجي هم كه همانطور كه از نامش پيداست حساب‌هاي كاربري واقعي اينستاگرام هستند كه توسط شخصي خارج از ايران ساخته شده و مناسب كساني است كه قصد دارند به صورت بين المللي در اينستاگرام فعاليت داشته باشند.

فالوور ارزان : در واقع حساب‌هاي كاربري كاملا واقعي هستند كه به صورت ميانگين فعاليتي كمتري در اينستاگرام دارند (به نسبت فالوورهاي ايراني و خارجي). همين موضوع سبب شده است كه قيمت فالوور ارزان كمتر باشد. اما فالوور ارزان مناسب چه كساني است؟
اگر پيج شما از نظر تعامل در وضعيت مناسبي قرار داد و فقط با مشكل كم بودن تعداد فالوور مواجه هستيد، يكي از بهترين راه‌حل‌ها خريد فالوور ارزان است. همچنين افرادي كه هنوز نتوانسته‌اند از كسب‌و‌كار خود درآمد آنچناني كسب كنند و بودجه اندكي دارند مي‌توانند از فالوور ارزان استفاده كرده و يك شروع قدرتمند را تجربه كنند.

فالوور خارجي : فالوررهايي هستند كه در خارج از كشور ساكن ميباشند ، اين نوع از فالوور بيشتر براي پيج هايي كاربرد دارد كه فعاليت شان در سطح بين المللي است يا خودشان در خارج كشور كسب و كار دارند.
براي مثال شما يك ايراني هستيد و براي شغل به خارج مهاجرت كرده و در آنجا يك رستوران يا مشاور املاك داريد قطعا براي شما فالوور خارجي مفيد خواهد بود چرا كه فعاليت شما فراتر از مرزهاي كشورمان ايران خواهد بود.



فالوور ارزان و فيك چه تفاوت‌هايي با هم دارند؟

فالوور ارزان و فيك از لحاظ ماهيت و عملكرد تفاوت بسياري با هم دارند.
حتما خاطرتان هست كه در چند پاراگراف پيشين بيان كرديم كه استفاده از فالوور فيك را به هيچ عنوان توصيه نمي‌كنيم، علت آن اين بود كه فالوورهاي فيك نه تنها تاثيري در بهبود اوضاع پيج شما ندارند، بلكه مي‌توانند ضرر رسان هم باشند.
فالوورهاي فيك توسط افراد ساخته نمي‌شوند بلكه به صورت انبوه توسط سيستم‌هاي كامپيوتري و با استفاده از ايميل‌ها و شماره تلفن‌هاي مجازي ساخته شده و براي آن‌ها به صورت كاملا ماشيني، اسم و يوزرنيم انتخاب مي‎شود. در نتيجه شما شاهد تعداد زيادي فالوور با پروفايل‌هاي عجيب و غريب خواهيد بود.
اما اين در حالي است كه فالوورهاي ارزان به صورت 100 درصدي واقعي هستند ( البته اين موضوع بستگي به اين دارد كه خريد خود را از كجا و چگونه انجام مي‌دهيد) و به خودي خود براي پيج شما ضرر آفرين نيستند.

در خريد فالوور ارزان به چه نكاتي بايد توجه كرد؟

همانطور كه در پاراگراف‌هاي قبلي به آن اشاره كرديم، اين كه از كجا فالوور ارزان مي‌خريد و اين كار را چگونه انجام مي‌دهيد بسيار مهم و حائز اهميت است. به اين خاطر كه متاسفانه ممكن است به جاي فالوور ارزان و واقعي به شما فالوور تقلبي تحويل دهند و در نهايت منجر به مسدود شدن پيج شما شوند.
لذا حتما پيش از خريد تحقيقات دقيقي انجام دهيد و فقط و فقط خريد خود را از سايت‌هاي معتبر انجام دهيد. سعي كنيد خريد خود را از سايت‌هايي انجام دهيد كه تجربيات مشتريان قبلي را قرار مي‌دهند و همچنين ضمانت بازگشت وجه دارند.
از سويي ديگر در خريد فالوور ارزان و هر يك از محصولات مربوط به اينستاگرام هيچ نيازي به ارائه پسورد حساب كاربري‌تان به شخص فروشنده نيست. اگر كسي از شما رمز عبور حساب‌تان را درخواست كرد مطمئن باشيد كه قصد سرقت اطلاعات شخصي شما را دارد.

معرفي سايت معتبر براي خريد فالوور اينستاگرام

از معتبرترين و با سابقه ترين سايت ها كه براي شما پيشنهاد ميكنيم سايت ديجي فالوور و باي فالوور ميباشد.
طبق بررسي و تحقيق هايي كه انجام داديم اين دو سايت از نظر كيفيت فالوور و مناسب بودن قيمت ها نسبت به ساير سايت ها چندين گام جلوتر هستند.


برچسب: خريد فالوور اينستاگرام ، افزايش فالوور اينستاگرام،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 3
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۱۷:۱۲ توسط:فرزاد موضوع: نظرات (0)