آموزش روش های افزایش فالوور اینستاگرام آموزش روش های افزایش فالوور اینستاگرام .

آموزش روش های افزایش فالوور اینستاگرام

خرید لایک خارجی اینستاگرام

خرید لایک خارجی چگونه به پیشرفت کسب‌و‌کار کمک می‌کند؟

 


این‌که بخواهیم از میزان محبوبیت اینستاگرام در دنیای امروزی سخن بگوییم در واقع کار بیهوده‌ای است، چون همه‌ی ما می‌دانیم که این شبکه‌ی اجتماعی جادویی چگونه در عمیق‌ترین نقاط زندگی ما رخنه کرده است و چگونه سلایق ما را تغییر داده است.
از پیر و جوان و از هر قشری از جامعه در دنیای اینستاگرام فعالیت دارند و بخش قابل توجهی از کسب‌و‌کارها هم به این بستر منتقل شده‌اند، همین موضوع سبب شده است که افراد به دنبال راه‌هایی برای بیشتر دیده شدن باشند.
از خرید لایک خارجی اینستاگرام و خرید لایک ایرانی گرفته تا خرید فالوور اینستاگرام و تبلیغات و تبادل!
همیشه راه‌های جدیدی برای معروف‌تر شدن در اینستاگرام وجود دارد به همین دلیل در این نوشته قصد داریم تا شما را با روش
لایک خارجی آشنا کنیم پس تا انتهای این نوشته همراه ما باشید.

 


چرا لایک مهم است؟
لایک که از کلمه‌ی like به معنی دوست داشتن است، در اینستاگرام به این معنی است که شما یک پست را پسندیدید.
افراد در این شبکه‌ی اجتماعی، هنگامی که یک پست خاص را مورد علاقه‌ی خود می‌یابند، روی علامت قلبی که در انتهای پست قرار گرفته لمس کرده و به اصطلاح آن پست را لایک می‌کنند ، تعداد بالای لایک ازدو جهت حائز اهمیت است:
اول این که افراد دیگر با مشاهده تعداد بالای لایک کنجکاو شده و پست شما را مشاهده می‌کنند. همچنین با مشاهده‌ی تعداد بالای لایک راحت‌تر اعتماد کرده و اگر محصول خاصی را به فروش می‌رسانید با خیال راحت‌تری از شما خرید خواهند کرد.
دوم این که در الگوریتم‌های رتبه بندی که اینستاگرام از آن‌ها استفاده می‌کند، لایک و موقعیت جغرافیایی لایک انجام شده بسیار مهم است و اهمیت دارد. پست‌هایی که در ساعات ابتدایی انتشار با تعداد بالای لایک مواجه می‌شوند، در بخش اکسپلورر افراد بیشتری قرار گرفته و به این صورت بیشتر در معرض دید جای می‌گیرد.

 


لایک خارجی برای چه کسانی مفید است؟
خود لایک از هر موقعیت جغرافیایی مهم است و اهمیت زیادی دارد. اما اگر خواهان گسترش کسب‌و‌کار خود به خارج از کشور هستید و می‌خواهید به صورت بین المللی فعالیت داشته باشید، لایک خارجی اهمیت زیادی پیدا خواهد کرد. اما چرا؟
الگوریتم‌های اینستاگرام به این صورت عمل می‌کنند که به لوکیشنی که لایک از آن انجام شده است دقت می‌کنند، سپس با بررسی لوکیشن متوجه می‌شوند که پست شما برای مردم کدام منطقه جذاب‌تر و جالب‌تر است در نتیجه پست شما را در نتیجه جست‌و‌جو و در اکسپلورر این افراد بیشتر و بهتر نمایش خواهد داد.
برای مثال هنگامی که بیشتر لایک‌های شما ایرانی است در نتیجه مشخص است که محتوای تولید شده توسط شما برای ایرانی‌ها جالب‌تر است و به همین ترتیب برای لایک‌های خارجی! از سویی دیگر برخی از افراد و کاربران باهوش اینستاگرام قبل از خرید محصول یا خدمات شما به سراغ لیست افرادی که شما را لایک کرده‌اند می‌روند و به اسامی آن‌ها نگاه می‌کنند.

 


چگونه می‌توان لایک خارجی به دست آورد؟
به طور کلی 2 روش برای انجام این کار وجود دارد:
اولین کار و اصولی‌ترین کار تولید محتوا و جذب فالوور خارجی ارگانیک
دومین کار هم خرید فالوور خارجی است
در این جا به مزایا و معایب هر کدام از این روش‌ها خواهیم پرداخت تا شما به آگاهی کامل برسید.

. جذب فالوور خارجی با استفاده از تولید محتوا
تولید محتوا بهترین روش‌ برای جذب مخاطب است. اما منظور از تولید محتوا چیست؟ از آنجایی که اینستاگرام شبکه‌ی اجتماعی مبتنی بر تصویر است لذا محتوای ویدئویی و عکس می‌تواند جذاب‌ترین نوع رسانه‌ها باشند اما همانطور که می‌دانید جذب دنبال کننده با استفاده از این روش‌ها زمان و هزینه‌ی زیادی می‌طلبد، همچنین محتوای تولید شده باید از کیفیت و نوآوری خوبی برخوردار باشد تا بتواند نظر کاربران که روزانه با صدها هزار پست مختلف و رنگارنگ مواجه می‌شوند را جلب کند.
نکته‌ی مثبت جذب فالوور به این روش این است که LIKE کاملا ارگانیک به دست آورده و حتی ممکن است از طرف افراد لایک کننده، FOLLOW هم شوید.


. خرید لایک خارجی
خریدن، یکی دیگر از راه‌های جذب لایک خارجی است که اخیرا روی بورس آمده . این روش از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و به نسبت تولید محتوا هزینه‌ی بسیار کمتری در بر خواهد داشت. در این روش کافی است که به یکی از سایت‌های فروشنده لایک مراجعه کرده و بعد از پرداخت هزینه، لایک خود را دریافت کنید. اما نکته‌ی مهمی که باید حین خرید به آن توجه داشته باشید این است که حتما از فروشنده بپرسید که آیا این لایک‌ها واقعی هستند یا خیر. به این خاطر که برخی افراد سودجو اقدام به فروش لایک فیک می‌کنند که هیچ فایده‌ای ندارند. در خرید لایک خارجی، مهم‌ترین نکته عدم خرید لایک فیک یا لایک توسط ربات است.


از کجا می‌توان لایک خارجی تهیه کرد؟
کافی است که یک جست‌و‌جوی ساده در گوگل داشته باشید تا با ده‌ها سایت فروشنده لایک خارجی برخورد کنید.
اما آیا تمام این سایت‌ها معتبر هستند؟ پیشنهاد ما این است که پیش از پرداخت هرگونه هزینه‌ای از دوستان و آشنایان خود درباره تجارب قبلی خود سوال بپرسید، اما پیشنهاد ما برای خرید لایک خارجی قطعا سایت دیجی فالوور است که کیفیت خود را به درستی ثابت کرده است. از سویی دیگر ضمانت بازگشت وجه این سایت نشان دهنده‌ی این موضوع است که تا چه میزان به کیفیت عرضه شده خود اطمینان دارد.
پشتیبانی 24 ساعته، سرعت بالای اضافه شدن لایک‌ها و عدم نیاز به دریافت پسورد از مهم‌ترین ویژگی‌های این سایت است. شما در هر سطح از بودجه که باشید می‌توانید لایک خارجی خریداری کنید زیرا پلن‌های متعدد از ارزان‌ترین قیمت‌ها تا پلن‌های پرحجم در نظر گرفته شده است.


برچسب: خرید لایک اینستاگرام ، افزایش فالوور اینستاگرام،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۱۷:۳۳ توسط:فرزاد موضوع: نظرات (0)