آموزش روش های افزایش فالوور اینستاگرام آموزش روش های افزایش فالوور اینستاگرام .

آموزش روش های افزایش فالوور اینستاگرام

آموزش افزایش فالوور واقعی و فیک اینستاگرام بصورت رایگان و جامع

راهنمای افزایش فالوور واقعی و فیک اینستاگرام به صورت رایگان و جامع


این روزها همه به ارزش و اهمیت فعالیت در شبکه‌های اجتماعی پی برده‌اند، اگر بخواهید کسب‌ و‌ کار شما سودآور باشد نیاز باشد دارید تا تعداد دنبال‌کننده‌های خود را بیشتر کنید.
عمده روش‌هایی که می‌تواند منجر به افزایش فالوور اینستاگرام شود، رایگان نیست اما در این نوشته قصد داریم تا چند روش مهم
صد در صد رایگان که می‌توانند اینستاگرام شما را تا حد زیادی گسترش دهند، را به شما معرفی کنیم.
توجه داشته باشید که هیچ کدام از این راه‌حل‌ها خیلی سریع نمی‌توانند باعث افزایش فالوور شوند برای این که بتوانید افزایش فالوور واقعی و فیک اینستاگرام را تجربه کنید به طوری که به طور بلند مدت برای شما مفید باشد، نیاز است که کمی صبر و شکیبایی به خرج دهید.

 

 

حساب کاربری خود در اینستاگرام را تکمیل کنید
همانطور که حتما خودتان هم دیده‌اید اینستاگرام بارها از شما می‌خواهد که پروفایل کاربری خود را کامل کنید.
این کار تاثیر بسیار زیادی در افزایش فالوور واقعی شما خواهد داشت اما چرا و چگونه! جالب است بدانید کسانی که قصد اخذ تیک آبی اینستاگرام را هم دارند، باید اطلاعات پروفایل خود را تکمیل کنند به این معنی که عکس، نام کاربری، نام و نام خانوادگی، بیوگرافی، سایت، اتصال به سایر شبکه‌های اجتماعی و ... به خوبی انجام شود.
اگر یک فروشگاه اینستاگرامی هستید و یا این که از طریق تولید محتوا قصد گرفتن تبلیغات و کسب درآمد دارید نیاز است که یک عکس مناسب که عمدتا لوگوی شماست را برای نمایه‌ی خود انتخاب کنید.
این کار شما را حرفه‌ای‌تر نشان خواهد داد لازم است که نام کاربری با معنی و کوتاه انتخاب کنید تا راحت‌تر در خاطر افراد بمانید.
بیوگرافی خود را با یک متن جالب و متناسب با نوع فالوورهای خود بنویسید، همچنین اگر یک سایت داشته باشید می‌تواند در حرفه‌ای نشان دادن شما نقش بسیاری داشته باشد. آدرس سایت خود را نیز در جای مخصوص پروفایل اینستاگرامی خود وارد کنید.
اینستاگرام به عنوان یک شبکه‌ی اجتماعی پیشرفته برای پیج‌هایی که اطلاعات خود را تکمیل می‌کنند، ارزش و اعتبار بیشتری قائل است و به احتمال زیاد شما را به افراد بیشتری نشان خواهد داد از سویی دیگر افرادی که وارد پیج شما می‌شوند، از این که یک پروفایل کامل ببینند خرسند شده به شما راحت‌تر اطمینان خواهند کرد.

 

آدرس پیج اینستاگرام خود را در سایر شبکه‌های اجتماعی قرار دهید
اگر در سایر شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارید و یا این که یک وبسایت دارید حتما در تمام این فضاها آدرس اینستاگرام خود را قرار دهید. اگر می‌خواهید که افزایش فالوور واقعی را تجربه کنید لازم است که از تمام بخش‌های فضای مجازی استفاده‌ی بهینه کرده و حضور خود را به اطلاع همه رسانید.
یکی از مهم‌ترین نکاتی که بایسته است به آن توجه کنید این است که هرگز از دنبال‌کننده‌های خود در سایر شبکه‌های اجتماعی یا بازدید‌کننده‌های پیج خود نخواهید که شما را فالو کنند! شاید این نکته برای شما عجیب برسد! شما باید اعلام کنید که در اینستاگرام چه چیزی ارائه می‌کنید که در جاهای دیگر فعالیتتان وجود ندارد. در نتیجه آن‌ها با اشتیاق بیشتری به دنبال شما خواهند آمد.

 

هیچگاه از تولید محتوا دست نکشید
فرقی نمی‌کند که یک فروشگاه اینستاگرامی هستید یا می‌خواهید از طریق تبلیغات درآمد کسب کنید و یا حتی با سیستم‌های همکاری در فروش کار می‌کنید. برای اینکه فالوورهای خود را افزایش دهید نیاز است که عمده تمرکز خود را روی محتوا و انتشار آن به صورت منظم قرار دهید.هیچ کسی دوست ندارد که پیجی را دنبال کند که در یک روز 10 پست منتشر می‌کند و سپس تا 1 ماه خبری از آن نیست. در تولید محتوا نظم و ترتیب حرف اول را می‌زند. سعی کنید که یک روز در میان یا هر روز یک پست منتشر کرده و به فالوورهایتان یادآوری کنید که هستید.شاید فکر کنید که این کار چگونه به زیاد شدن تعداد فالوورهای واقعی کمک می‌کند. در پاسخ لازم است بگوییم که این کار منجر می‌شود تا در ذهن افراد بمانید. سپس هنگام نیاز به راحتی بتوانند شما را به دیگران معرفی کنند و یا این که شما را در بخش جست‌و‌جو سرچ کنند. برای مثال اگر فروشنده اسلایم هستید، پیج شما برای آن‌ها نماد این محصول خواهد بود.
از سویی دیگر تنوع در تولید محتوا هم بسیار مهم است. گاهی پست شما به صورت عکس باشد، گاهی ویدئوی 1 دقیقه‌ای و گاهی چندین دقیقه باشد. همچنین لحن شما باید متناسب با نوع و قشر فالوورهایتان باشد.

 

به ظاهر گرافیکی پیج خود توجه کنید
ممکن است به این موضوع توجه نکرده باشید اما استفاده از برخی رنگ‌ها و برخی فونت‌ها در اینستاگرام سبب خواهد شد تا بیشتر دیده شوید. این روزها که فضای اینستاگرام بیش از هر زمان دیگری رقابتی است کاربران علاوه بر محتوا به ظاهر پست‌های شما، ترکیب رنگ‌ها، نوع عکس‌هایی که انتخاب می‌کنید و ... نیز توجه خواهند کرد.
سعی کنید با توجه به تم موضوعی پیج خود رنگ‌های مناسبی را برگزینید. برای مثال اگر در یک موضوع جدی فعالیت می‌کنید، رنگ آبی پررنگ به شما پیشنهاد می‌شود. برخی از پیج‌ها به صورت یکی در میان، پست‌های خود را با تم گرافیکی متفاوتی آپلود می‌کنند تا شمای کلی پیج زیبا به نظر برسد. ظاهر خوب سبب خواهد شد که افراد با ورود به پیج شما نظرشان به شما جلب شده و در نهایت شما را فالو کنند. در نتیجه با رعایت چند نکته‌ی ساده‌ی گرافیکی افزایش فالوور در اینستاگرام را تجربه خواهید کرد.

 

از خدمات مربوط به دریافت فالوور فیک رایگان سایت‌های مختلف استفاده کنید
می‌دانید که خیلی راحت می‌توان با استفاده از خرید فالوور فیک، تعداد دنبال‌کننده‌های خود را افزایش دهید.
اما از آنجایی که خریدن فالوور فیک هزینه دارد و این نوع از حساب‌های کاربری نمی‌توانند در افزایش میزان تعامل سایت تاثیرگذار باشند، در نتیجه بهتر است که برای آن هزینه نکنید و پولی نپردازید.
چرا که این نوع از فالوورها فقط منجر به زیاد شدن نمایشی تعداد فالوورهای شما خواهند شد و تاثیر دیگری نخواهد داشت.
برای افزایش فالوور فیک به صورت رایگان بهتر است که از خدمات سایت‌هایی که این نوع از فالوورها را به صورت رایگان در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند، استفاده کنید. تعداد زیادی از سایت‌ها برای جلب توجه مشتری بین 100 تا 1000 فالوور فیک یا واقعی را به صورت صد در صد رایگان در اختیار افراد قرار می‌دهند. البته شما برای دریافت این فالوورها باید کارهای خاصی انجام دهید. مثلا نام برند آن‌ها را استوری کرده و یا این که در یک پست قرار دهید. برخی از سایت‌ها هم بدون انجام این کارها به شما فالوور رایگان می‌دهند.
از آنجایی که تعدادی که هر سایت در اختیار شما قرار می‌دهد محدود است، در نتیجه بهتر است که از چندین سایت استفاده کنید تا فالوورهای فیک و رایگان بیشتری نصیب شما شود.

 

استوری‌های جالب و نظرخواهی به صورت روزانه منتشر کنید
عموم ادمین‌های اینستاگرام اذعان کرده‌اند که استوری گذاشتن به صورت مداوم و از آن مهم‌تر نظرخواهی در این بستر تاثیر بسیار زیادی در افزایش نرخ تعامل پیجشان داشته است. همچنین اگر در استوری‌های خود عکس واقعی از محصول خود قرار دهید و خیلی روی زیبایی آن‌ها کار نکنید تاثیر بسیار بیشتری روی جذب نظر مخاطب خواهد داشت. هنگامی که نرخ تعامل شما بالا رود، احتمال این که وارد اکسپلورر اینستاگرام بروید بسیار بیشتر خواهد بود و در نهایت تعداد فالوورهای اینستاگرام شما افزایش پیدا می‌کند.

 

در حوزه‌ی فعالیت خود عمیق باشید
این روزها دسترسی به اطلاعات آسانتر از هر زمان دیگری شده است.
فضای اینستاگرام پر است از پیج‌هایی که از هر دری سخن می‌گویند برای این که متفاوت‌تر ظاهر شوید نیاز است تا در موضوع خود تخصصی باشید. البته ممکن است که موضوع پیج شما اطلاعات عمومی باشد در نتیجه طبیعی است که درباره چیزهای مختلفی سخن بگویید. با این حال لازم است که فقط روی اطلاعات عمومی تمرکز کنید و درباره چیزهای دیگر به ندرت محتوا تولید کنید.کاری کنید که افراد متوجه شوند با ورود به پیج شما مزایای زیادی در انتظار آن‌هاست. شما قرار است اطلاعات مفیدی در اختیار آن‌ها قرار دهید که کمتر جایی به آن‌ها دسترسی دارند. سعی کنید در حوزه‌ای که کار می‌کنید بیشتری اطلاعات را کسب کرده و همواره از منابع خارجی نیز برای بالا بردن دانش خود استفاده کنید تا همیشه اطلاعات دسته اول را در سریع‌ترین زمان ممکن به اطلاع فالوورهای خود برسانید.

 

از ربات اینستاگرام استفاده کنید
ربات اینستاگرام ابزاری جالب و منحصر به فرد است تا در زمان شما صرفه جویی کند.
حتما می‌دانید که یکی از راه‌های افزایش فالوورهای اینستاگرام این است که پست‌های افرادی که در جامعه‌ی هدف شما قرار دارند را لایک کرده و یا برای آن‌ها کامنت بگذارید. واضح است که انجام این کار به صورت روزانه زمان زیادی از شما می‌گیرد. راه حل این مشکل استفاده از ربات اینستاگرام است. شما با مشخص کردن فیلترهایی مانند تعداد فالو در روز، تعداد لایک و کامنت در روز و همچنین هشتگ‌های خاص به ربات می‌گویید که چگونه با دیگر پیج‌ها ارتباط برقرار کند. آمارها نشان داده است که شما از هر صد لایکی که انجام می‌دهید شش فالوور واقعی به دست خواهید آورد.

 

هشتگ‌ها و تگ لوکیشن را فراموش نکنید
هشتگ‌ها برای این به وجود آمده‌اند که افراد شما را راحت‌تر پیدا کنند.
شما می‌توانید از این امکان به شیوه‌ای استفاده کنید تا در نهایت به Follow شدن شما و افزایش فالوور اینستاگرام ختم شود.
در هر حوزه‌ای که کار می‌کنید 2 تا 4 هشتگ مهم آن را پیدا کنید و در پست‌های خود از آن استفاد کنید. به هیچ وجه از هشتگ‌های بی ربط استفاده نکنید چرا که منجر به بی اعتمادی می‌شود.
استفاده از تگ لوکیشن نیز به شدت پیشنهاد می‌شود. این موضوع خصوصا برای مردم شهرستان‌ها اهمیت بیشتری دارد. مردم محلی علاقه دارند تا پیج‌های فعال اینستاگرام که از لحاظ جغرافیایی به آن‌ها نزدیک هستند را فالو کنند. در نتیجه هنگامی که شما در پست‌هایتان از این تگ استفاده می‌کنید، توسط هم شهری‌های خود فالو خواهید شد.

 

سخن پایانی
در این نوشتار تمام سعی خود را کردیم تا به صورت خلاصه 9 راه حل کاملا رایگان برای افزایش تعداد فالوور را به شما معرفی کنیم. تنها نکته‌ای که در انتهای این متن شایسته می‌دانیم که به آن اشاره کنیم این است که هیچ کدام از این راه‌حل‌ها نمی‌توانند به تنهایی منجر به زیاد شدن فالوور اینستاگرام شما شوند بلکه باید تمام آن‌ها را در کنار هم استفاده کنید.
درضمن برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام و سایر خدمات مربوط می توانید به سایت تخصصی بای فالوور مراجعه کنید.


برچسب: خرید فالوور اینستاگرام ، افزایش فالوور اینستاگرام،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۵۴:۵۸ توسط:فرزاد موضوع: نظرات (0)