آموزش روش هاي افزايش فالوور اينستاگرام آموزش روش هاي افزايش فالوور اينستاگرام .

آموزش روش هاي افزايش فالوور اينستاگرام

بررسي معايب و مزاياي هزينه كردن براي پيج اينستاگرام

هزينه كردن براي اكانت خود در اينستاگرام جهت كسب و كار چه مزايا و معايبي دارد؟

 


شايد در 4 تا 5 سال پيش استفاده كردن از شبكه‌هاي اجتماعي خصوصا اينستاگرام براي اهداف ماركتينگ كار جديدي بود. صاحبان كسب و كارها مي‌توانستند انتخاب كنند كه از اين بسترها استفاده كنند يا نه. اما اين روزها براي زنده نگه داشتن بيزنس و ماندن در عرصه‌ي رقابت لازم است كه يك برنامه ريزي دقيق و مناسب براي فعاليت در اينستاگرام داشته باشيد. حالا كه بيش از يك ميليارد نفر در اينستاگرام در حال فعاليت هستند، بنابراين سرمايه گذاري نكردن روي اين فضا مي‌تواند به ضرر ما تمام شود. افراد از شيوه‌هاي مختلفي براي گسترش دادن و رشد دادن پيج اينستاگرامي خود استفاده مي‌كنند. اما آيا استفاده از راه‌هاي پولي مانند خريد فالوور اينستاگرام و ... كار مناسبي است يا نه؟ در اين نوشته به اين نكات از زبان كارشناسان خبره‌ي سايت باي فالوور خواهيم پرداخت.

 

 


انواع روش‌هاي هزينه كردن براي پيج اينستاگرامي
طبق جمله‌ي معروف « به اندازه‌ي انسان‌هاي روي كره‌ي زمين راه براي رسيدن به خدا وجود دارد» راه‌هاي زيادي هم براي جذب فالوور بيشتر، افزايش ميزان تعامل و موارد اين چنيني وجود دارد. اگر مي‌توانيد از راه‌هايي مانند تبليغات اقدام به جذب مخاطب كنيد و در صورتي كه اين كار را به صورت اصولي انجام دهيد، مزيت‌هاي زيادي در انتظار شما خواهد بود.
اما از آنجايي كه تبليغات هميشه نياز به هزينه‌هاي زيادي دارد، به همين خاطر روش‌هاي ديگري هم براي انجام اين كار به وجود آمده‌اند.


خريد فالوور اينستاگرام ، مزايا و معايب آن
يكي از اولين‌ راه‌هاي هزينه كردن براي پيج جهت گسترده كردن پيج اين است كه براي آن فالوور خريداري كنيد. اگر بخواهيد از طريق به اشتراك گذاشتن پست‌هاي مختلف اقدام به جذب فالوور كنيد، نياز است از صبوري زيادي برخوردار باشيد چرا كه انجام اين كار ممكن است يك سال زمان بخواهد. در روش خريد فالوور واقعي اينستاگرام شما در مدت زمان بسيار كمي تعداد بسيار زيادي فالوور به دست مي‌آوريد. اما عيب اصلي آن اين است كه ممكن است اين فالوورها خيلي هم هدفمند نباشند و از محصولات شما خريداري نكنند. به هر حال اين روش يكي از بهترين گزينه‌هاي ممكن براي بالا بردن نرخ تعامل پيج، افزايش ميزان لايك‌ها و كامنت‌ها جلب اعتماد است.


خريد لايك اينستاگرام ، مزايا و معايب آن
داشتن لايك به تعداد زياد هميشه مورد توجه كاربران تمام شبكه‌هاي اجتماعي بوده است. اينستاگرام هم از اين قاعده مستثني نيست. كاربران با استفاده از لايك گرفتن به خود و بقيه ثابت مي‌كنند كه محتوايشان يونيك و خاص است و مي‌تواند توجه افراد زيادي را به سوي خود جلب كند. خوشبختانه براي دريافت لايك بيشتر هم امكان خريد آن وجود دارد. از جمله مزاياي خريد لايك اين است كه اولا وجهه‌ي پست شما ارتقاء پيدا مي‌كند و به اين طريق كاربران جديد به شما اعتماد بيشتري خواهند داشت.
خريد لايك اينستاگرام باعث افزايش نرخ تعامل پيج شما خواهد شد و احتمال اين كه وارد بخش اكسپلورر اينستاگرام شويد، افزايش پيدا مي‌كند. اما بايد توجه داشته باشيد كه لايكي كه خريداري مي‌كنيد از پيج‌هاي واقعي و فعال باشد تا اين تاثيرگذاري عملي شود. بهتر است براي اطمينان از اين موضوع لايك را از وبسايت‌هاي معتبر خريداري كنيد. اگر تعداد لايك‌هاي دريافتي شما با تعداد فالوورهاي شما متناسب نباشد ممكن است افراد متوجه افزايش لايك اينستاگرام توسط خريد توسط شما بشوند. بنابراين بهتر است كه حتما به تناسب بين اين دو عدد توجه كافي داشته باشيد.


خريد كامنت اينستاگرام، مزايا و معايب آن
يكي ديگر از راه‌هاي زياد كردن نرخ تعامل پيج، افزايش كامنت اينستاگرام است. براي اين كه تعداد كامنت‌هاي خود را زياد كنيد مي‌توانيد از راه‌هايي مانند دعوت كاربران براي گذاشتن كامنت، انتشار محتواي بحث برانگيز و موارد اين چنيني استفاده كنيد. با اين حال خريد كامنت اينستاگرام هم وجود دارد كه مي‌توانيد با كمك آن در مدت زمان بسيار كم تعداد زيادي كامنت به دست آوريد. تعداد زياد نظرات زير هر پست يكي از عوامل جلب توجه كاربران مختلفي كه از طريق اكسپلورر وارد پيج شما مي‌شوند، است. مخاطبان اصولا با ديدن تعداد زياد كامنت‌ها ترغيب مي‎شوند كه وارد پيج شما شده و بخش بيوي شما را ببينند و در نهايت اين امكان وجود دارد كه شما را فالو كنند. تنها عيبي كه در اين روش از افزايش كامنت اينستاگرام وجود دارد اين است كه ممكن است از حساب‌هايي كامنت دريافت كنيد كه شباهت زيادي به دايره مخاطبان شما ندارند. اما اين خود مشكل بزرگي نيست و داشتن تعداد زياد كامنت مي‌تواند اين عيب را بپوشاند.


خريد ربات اينستاگرام
يكي از راه‌هاي هزينه‌بري كه مي‌توانيد براي افزايش تعداد دنبال‌كننده‌هاي پيج، خودكارسازي برخي دستور‌العمل‌ها و موارد اينچنيني، استفاده از ربات اينستاگرام است. در بسياري از موارد هنگامي كه نام ربات را بر زبان مي‌آوريم يك دستگاه پيچيده و عجيب و غريب در ذهن ما تداعي مي‎شود. در صورتي كه اينطور نيست. ربات‌هاي اينستاگرام يك برنامه معمولي هستند كه تحت وب يا تحت دسكتاپ اجرا شده و تعدادي ورودي به عنوان فيلتر از ما مي‌گيرند. براي مثال چه پست‌هايي را لايك كند، چه پيج‌هايي را فالو كند، چه تعداد در روز كامنت بگذارد، در كامنت‌ها از چه كلماتي استفاده كند، چه زماني فلان پست را منتشر كند، به دايركت كدام كاربران پيام بفرستد و ... . ربات‌ها مي‌توانند فالوورهايي به شما بدهند كه از هر لحاظ مناسب اند. اين فالوورها هدفمند هستند و بر اساس علاقه شخصي خود وارد پيج شما شده اند. بنابراين افزايش فالوور اينستاگرام به اين روش يكي از بهترين رويكردهاي در حال حاضر است. با اين حال سرعت جذب فالوور در اين ربات‌ها پايين است و علت آن چيزي جز جذب طبيعي فالوورها نيست.


در آخر
اين نوشته‌ي كوتاه درباره راه‌هاي هزينه كردن براي پيج آشنا شديم. لازم به ذكر است كه پيشنهاد مي‌شود افزايش فالوور اينستاگرام ، افزايش لايك، كامنت و ... به روش ارگانيك و طبيعي انجام شود. اما در برخي موارد كه خود قادر به انجام اين كار نيستيم و يا اين كه زمان يا پول كافي براي انجام اين كار در اختيار ما نيست بهتر است از روش‌هايي كه در اين پست به آن‌ها اشاره كرديم، استفاده شود تا هم بازدهي كافي را داشته باشد و هم به شيوه‌ي آسان پياده سازي شود.

 


برچسب: خريد فالوور واقعي اينستاگرام ، خريد لايك اينستاگرام،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۲۷:۲۶ توسط:فرزاد موضوع: نظرات (0)

فالوور هاي خود را با ارزان ترين روش ها افزايش دهيد

اساسي ترين راهكارها براي افزايش فالوور ارزان


همه كساني كه خواهان اين هستند كه برند خود را در سطح فضاي مجازي معروف كنند و يا اين كه فروش خود را افزايش داده و بازاريابي موفق‌تري را تجربه كنند، مي‌دانند كه بايد تعداد فالوورهاي خود را افزايش دهند. همچنين عموم مردم مي‌دانند كه براي جل توجه و ايجاد حس اطمينان در كاربران بهتر است كه با استفاده از روش‌هاي مختلف تعداد دنبال‌كننده‌هاي خود را افزايش داده و به اين شكل به صورت غير مستقيم ميزان درآمد خود را افزايش دهند.
يك راه مناسب براي افزايش فالوور اينستاگرام ، خريد فالوور ارزان است، اين كار را مي‌توانيد از سايت‌هاي مختلف مانند باي فالوور انجام دهيد در اين نوشته قصد داريم تا جنبه‌هاي مختلف اين كار را مورد بررسي و تحليل قرار دهيم.

 


فالوور ارزان چيست؟
فالوور ارزان، در واقع فالوورهايي هستند كه اكثر اوقات در مقابل فالوور ايراني يا فالوور خارجي قرار مي‌گيرند. اما چرا؟ بسياري از افراد فكر مي‌كنند كه فالوور ارزان در واقع فالوور فيك است. در صورتي كه اين موضوع اصلا صحت ندارد. تنها تفاوتي كه فالوور ارزان با ساير انواع فالوورها دارد اين است كه مدت زمان كمتري را آنلاين بوده و در اينستاگرام فعاليت مي‌كنند. همين موضوع سبب شده است كه اين فالوورها از قيمت كمتري برخوردار باشند. اما اين موضوع اصلا به اين معني نيست كه شما فالوور فيك دريافت خواهيد كرد. البته اين موضوع بستگي دارد كه از كجا و از طريق چه كساني فالوور ارزان دريافت مي‌كنيد.


راهكارهاي افزايش فالوور ارزان چيست؟
روش‌هاي متفاوتي براي افزايش تعداد فالوور وجود دارد. از توليد محتوا و تبليغات گرفته تا خريد. عموم كساني كه در ابتداي راه هستند، نمي‌دانند كه چگونه با استفاده از توليد محتوا، مخاطب جذب كنند. از سويي ديگر تازه كاران هرگز بودجه‌ي كافي براي تامين هزينه‌هاي سرسام آور تبليغات را ندارند. بنابراين خريد فالوور بهترين راه است. اما خريد فالوور هم هزينه‌هاي خاص خود را دارد هر چند كه اين هزينه در مقايسه با ساير روش‌ها بسيار كمتر است. به همين خاطر فالوورهاي ارزان به وجود آمدند كه در عين اضافه كردن تعداد زيادي دنبال‌كننده‌ به صفحه‌ي شما هزينه‌ي بسيار كمي هم در پي خواهد داشت. خريد فالوور ارزان يكي از راحت‌ترين و سريع‌ترين روش‌ها براي افزايش فالوور ارزان اينستاگرام است.


خريد فالوور ارزان چگونه انجام مي‌شود؟
خريد فالوور ارزان بسيار ساده‌تر از آن چيزي است كه فكر مي‌كنيد. با اين حال پيش از خريد بايد تحقيقات خوب و كاملي از كسي كه قصد خريد از او را داريد، را انجام دهيد. چرا كه در ميان افرادي كه اقدام به فروش فالوور مي‌كنند، افرادي هستند كه فالوور فيك يا غير فعال را به شما تحويل مي‌دهند. اين فالوورها فقط به صورت نمايشي تعداد دنبال‌كننده‌هاي صفحه‌ي اينستاگرامي شما را افزايش مي‌دهند، بدون اين كه فايده‌ي ديگري داشته باشند. اما ضررهاي فالوور فيك فقط به همينجا ختم نمي‌شود بلكه ممكن است اين فالوورها توسط اينستاگرام شناخته شده و به طور كامل حذف شوند و به اين ترتيب كل هزينه‌اي كه پرداخت كرده‌ايد از بين برود. اما از آن بدتر ممكن است پيج شما هم براي مدت زمان زياد و يا حتي به صورت هميشگي مسدود شود. چرا كه خود عمل خريد فالوور از نظر اينستاگرام قانوني و درست نيست.
بنابراين مهم است كه خريد خود را از سايت‌هاي معتبر انجام دهيد تا پيج شما با كمترين خطري مواجه شود.


فالوور ارزان را از كجا بخريم؟
در سراسر دنياي اينستاگرام سايت‌هاي زيادي براي خريد فالوور ارزان وجود دارند. براي اين كه متوجه اين موضوع شويد كافي است كه يك سرچ ساده در گوگل داشته باشيد. كافي است عباراتي مانند افزايش فالوور ارزان اينستاگرام را وارد كنيد تا با صدها سايت مختلف در اين زمينه آشنا شويد. اما حقيقتا اعتماد كردن به هر سايتي كار عاقلانه‌اي نيست ( به همان دلايلي كه آن را بيان كرده‌ بوديم). به همين خاطر همانطور كه در ابتداي اين مقاله بيان كرده‌ بوديم، تصميم گرفتيم تا يك سايت مناسب براي خريد فالوور ارزان به شما معرفي كنيم. باي فالوور يكي از بهترين سايت‌ها نه تنها در زمينه‌ي افزايش فالوور ارزان اينستاگرام بلكه در ساير زمينه‌ها و خدمات مربوط به اين شبكه‌ي اجتماعي محبوب است.


آيا فالوورهاي ارزان هم مي‌توانند از ما خريد كنند؟
اگر بخواهيم منطقي به اين موضوع نگاه كنيم، پاسخ اين سوال در اكثر موارد خير است. با اين كه فالوورهاي ارزان هم در اينستاگرام آنلاين مي‌شوند اما امكان اين كه از شما محصولي را خريداري كنند كمتر از ساير انواع فالوورهاست. با اين حال با افزايش فالوور ارزان اينستاگرام به طور غير مستقيم سبب مي‌شويد كه فروش شما افزايش پيدا كند. اما چگونه؟ افرادي كه به صورت گذري وارد پيج شما شده‌اند، با مشاهده‌ي تعداد زياد فالوورهاي شما توجهشان به شما جلب شده و وارد پيج شما مي‌شوند و اگر محتواي خوبي توليد كرده باشيد، مي‌توانند از شما خريداري كنند. در واقع خريد فالوور ارزان راهي است كه كاربران سرگردان را به سمت پيج خود بكشانيد و سپس محتواي توليد شده توسط شما كارش را آغاز خواهد كرد. اگر محتوايي كه توليدكرده‌ايد خوب باشد، اگر شماي پيج شما خوب به نظر برسد، اگر بيوگرافي خوبي براي خود نوشته باشيد، اگر عكس پروفايل شما خوب باشد افراد به اعتماد و خريد از پيج شما ترغيب خواهند شد و در نتيجه درآمد شما افزايش پيدا مي‌كند.


نكته‌ي پاياني
در اين نوشته‌ي كوتاه سعي كرديم به صورت خلاصه راه افزايش فالوور ارزان اينستاگرام را به شما معرفي كنيم. متوجه شديم كه خريد فالوور ارزان يكي از بهترين روش‌ها براي جلب اعتماد و توجه كاربران به پيج است. همچنين خريد فالوور ارزان يكي از كم‌هزينه‌ترين و پرسرعت‌ترين راه‌ها خصوصا براي پيج‌هايي است كه به تازگي مشغول به كار شده‌اند، است. اما در نهايت باز هم تاكيد مي‌كنيم كه حتما خريد خود را از سايت‌هاي معتبر مانند باي فالوور انجام دهيد تا فالوور ارزان با كيفيت مناسب دريافت كنيد و به امنيت پيج خود آسيب نرسانيد.


برچسب: خريد فالوور ارزان ، افزايش فالوور اينستاگرام،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۷:۲۵ توسط:فرزاد موضوع: نظرات (0)

مزيت هاي خريد فالوور ارزان براي پيج اينستاگرام

خريد فالوور ارزان چه تاثيري در پيج اينستاگرام دارد!


مدت‌هاست كه استفاده از اينستاگرام به عنوان يك ابزار تفريحي و سرگرمي رواج يافته است. اما بعد از مدتي مردم دريافتند كه اين شبكه‌ي اجتماعي چه فضاي بكري براي كسب درآمد و راه‌اندازي يك كسب وكار پرسود و پرپول دارد. به همين دليل افراد به طرق مختلف از جمله فروش مستقيم محصولات، فروش خدمات، همكاري در فروش، تبليغات و ... درآمد كسب مي‌كنند. براي اين كه بتوانيد يك پيج پولساز در اينستاگرام داشته باشيد نياز است كه تعداد دنبال‌كننده‌هاي شما زياد باشد. يكي از روش‌هايي كه با استفاده از آن‌ها مي‌توانيد تعداد فالوورهاي خود را زياد كنيد، خريد فالوور ارزان است. در اين نوشته به اين نكته مي‌پردازيم كه انجام اين كار چه تاثيري در روند كسب و كار شما خواهد داشت. با ما همراه باشيد تا چند نكته در اين رابطه ياد بگيريم.

 


منظور از خريد فالوور ارزان چيست؟
ممكن است شما ندانيد كه اصلا منظور از خريد فالوور چيست چه برسد به اين كه بدانيد فالوور ارزان چيست و به چه دردي مي‌خورد. به طور كلي خريد فالوور يكي از راه‌هايي است كه شما مي‌توانيد با استفاده از آن تعداد دنبال‌كننده‌هاي پيج خود را افزايش دهيد. در اين روش شما بايستي يك فروشنده پيدا كنيد. اين فروشنده مي‌تواند يك شخص يا يك شركت باشد. به صورت كلي پيشنهاد مي‌شود كه فالوور را از مجموعه‌ها يا از همان شركت‌ها خريداري كنيد. در هر صورت بعد از پيدا كردن شخص فروشنده با پرداخت مبلغي، پيج شما صاحب تعداد مشخص اما حدودي از فالوورهاي مدنظرتان خواهد شد.
در فرايند خريد فالوور با انواع مختلفي از فالوورها مواجه خواهيد شد. فالوور ايراني، فالوور خارجي، فالوور ارزان، فالوور فيك و ... . هر كدام از اين انواع كاربرد خاص خود را دارند و ادمين صفحه‌هاي اينستاگرامي با توجه به اهداف و استراتژي‌هايي كه براي توسعه‌ي كسب و كار خود در نظر گرفته‌اند اقدام به خريد هر يك از آن‌ها خواهند كرد. اين روزها ديگر استفاده از فالوور فيك چندان پيشنهاد نمي‌شود چرا كه نامتقارن بودن تعداد دنبال‌كننده‌ها و ميزان تعامل پيج باعث جريمه‌ي شما از طرف اينستاگرام خواهد شد.

 


خريد فالوور ارزان براي چه پيج‌هايي مناسب است؟
همانطور كه در پاراگراف پيشين بيان كرديم هر كدام از انواع اين فالوورها براي پيج‌هاي مختلف مي‌تواند مناسب باشد. اما فالوور ارزان كه موضوع مقاله‌ي ماست به درد كدام پيج‌ها مي‌خورد؟ واقعيت اين است كه اين نوع از فالوورها مي‌تواند براي هر پيجي مناسب باشد. در واقع هر صفحه‌ي اينستاگرامي كه مي‌خواهد تعداد دنبال‌كننده‌هاي خود را بيشتر از آن‌ چيزي كه هم اكنون است نشان دهد مي‌تواند از فالوور ارزان استفاده كند.
اما فالوور ارزان اهميت بسيار ويژه و حياتي براي پيج‌هايي دارد كه به تازگي مشغول به كار شده ‌اند و بودجه‌ي زيادي براي هزينه‌هاي كلان ندارند. از آنجايي كه اين پيج‌ها هنوز به درآمد نرسيده‌اند لذا هزينه‌ي زياد كردن براي آن‌ها هم منطقي به نظر نمي‌رسد. در واقع پيج‌هايي كه نياز دارند وجهه‌ي پيج خود را معتبر و مناسب نشان دهند و در عين حال نمي‌توانند هزينه‌ي زيادي براي اين كار كنند بهتر است كه از فالوور ارزان استفاده كنند.

 


چرا اين نوع از فالوورها ارزان هستند؟
بسياري از افراد فالوورهاي ارزان را با فالوورهاي فيك يكي مي‌دانند. در صورتي كه حقيقت چيز ديگري است. در واقع هيچ انساني در حال استفاده از فالوورهاي فيك نيست و آن‌ها تماما غير فعال و تحت كنترل سيستم‌هاي كامپيوتري هستند. در حالي كه فالوورهاي ارزان تحت كنترل انسان‌ها هستند فقط مدت زمان كمتري را در اينستاگرام فعاليت مي‌كنند. براي مثال اگر شما فالوور ايراني فعال خريداري كنيد، اين كاربران به صورت روزانه در اينستاگرام فعال هستند و از پست‌هاي مختلف بازديد مي‌كنند. اما فالوورهاي ارزان هر دو يا سه روز يك بار آنلاين شده و به فعاليت در اين شبكه‌ي اجتماعي مي‌پردازند. همين موضوع باعث مي‌شود كه اين نوع تاثير خيلي زيادي روي تعامل پيج شما نداشته باشند.
البته مهم است كه به تفاوت ديگري كه بين فالوورهاي ارزان و فالوورهاي فيك وجود دارد هم توجه كنيد. فالوورهاي فيك ظاهر مشخصي دارند. تعداد پست‌هاي آن‌ها كم است و تعداد فالويينگ‌هاي آن‌ها نسبت به فالوورها بسيار زياد است و نام آن‌ها هم رشته‌هاي تصادفي است. در حالي كه فالوورهاي ارزان دقيقا مشابه حساب‌هاي كاربري معمولي است.

 


بهترين زمان خريد فالوور ارزان براي پيج‌ها چه زماني است؟
پاسخ قطعي براي اين سوال وجود ندارد. پيج‌هايي كه ماه‌ها يا سال‌ها در حال فعاليت در اينستاگرام هستند و نياز دارند تا تعداد دنبال‌كننده‌هاي خود را افزايش دهند، در هر زماني مي‌توانند اقدام به خريد فالوور ارزان كنند. اما پيج‌هايي كه به تازگي تاسيس شده اند بهتر است كه در همان ابتداي كار اقدام به خريد نكنند. چرا كه اين كار مي‌توانند شك برانگيز باشد. براي اين كه روند رشد پيج كاملا طبيعي به نظر برسد بهتر است كه طي دو تا سه ماه اوليه اقدام به خريد فالوور ارزان نكنند و فقط محتوا توليد كنند. بعد از مدتي كه تعداد پست‌ها افزايش پيدا كرد به صورت تدريجي اقدام به خريد فالوور از نوع ارزان كنند.

 


خريدن فالوور ارزان چگونه به رشد پيج شما كمك خواهد كرد؟
حقيقتا شما با خريد فالوور ارزان مي‌توانيد پيج خود را معتبر و قابل اطمينان نشان دهيد. اگر اقدام به فروش محصول خاصي در اينستاگرام مي‌كنيد كاربران فقط و فقط با توجه به تعداد فالوورها به شما اعتماد خواهند كرد. قطعا خود شما هم اين تجربه را داشته‌ايد كه وارد يك پيج شده‌ايد و براي خريد يك محصول به تعداد دنبال‌كننده‌هاي آن توجه كرده‌ايد. در نتيجه هنگامي كه با استفاده از خريد فالوور ارزان اقدام به افزايش تعداد فالوورهاي خود مي‌كنيد، به مرور زمان به صورت طبيعي و ارگانيك هم فالوورهاي بيشتري جذب خواهيد كرد و اين كاملا مشخص و مبرهن است.

 


سخن پاياني
در پايان لازم است دوباره تاكيد كنيم كه تعداد دنبال‌كننده‌ي پيج تاثير بسيار زيادي روي اعتماد كاربران به شما خواهد داشت. اما مهم است كه بدانيد فالوور ارزان را از كجا و از چه سايتي خريداري كنيد. به پيشنهاد تعداد زيادي از دوستان، سايت باي فالوور يكي از بهترين مراجع خريد فالوور از هر نوع و تمام محصولات اينستاگرام است. پيشنهاد مي‌كنيم كه شما هم براي داشتن يك خريد خوب از اين سايت استفاده كنيد.


برچسب: خريد فالوور ارزان ، افزايش فالوور اينستاگرام،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۸:۰۱ توسط:فرزاد موضوع: نظرات (0)